صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / سهم عشایر آذریایجان غربی در دریافت تسهیلات اشتغال روستایی صفر است
سهم عشایر آذریایجان غربی در دریافت تسهیلات اشتغال روستایی صفر است

نماینده ماکو، شوط، چالدران و پلدشت در مجلس:

سهم عشایر آذریایجان غربی در دریافت تسهیلات اشتغال روستایی صفر است

نماینده ماکو، شوط، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم عشایر آذریایجان غربی در دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری تقریبا صفر است.

عشایر

به گزارش کسب و کار نیوز، شریف پور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: تاکنون سهم عشایر استان در دریافت تسهیلات اشتغال  پایدار روستایی و عشایری تقریبا صفر است که باید سهم عملیاتی به عشایر که محوری ترین عنصر تولید کشور هستند اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال و تولید مهمترین بستر رونق اقتصاد مقاومتی هستند، تصریح کرد: باید با گزارش گیری از موانع تولید شهرستان‌ها و تمرکز زدایی از مرکز به اشتغالزایی و تولید استان کمک کنیم.

شریف پور با تاکید به اینکه در موضوع اشتغال و تولید از زیاده گویی و گزاف گویی پرهیز کنیم، اظهار کرد: در شرایط فعلی با وجود تمام مشکلات موجود مراکز تولید و کارخانجات اگر بتوانیم اشتغال موجود را حفظ کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

نماینده ماکو، شوط، پلدشت وچالدران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم با بد اخلاقی های انجام شده درعرصه بازار مشکل دارند، خاطرنشان کرد: باید در سایه همدلی بین مسئولان در جهت حل مشکلات اقتصادی، تولیدی و اشتغال مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.