صفحه اصلی / استان ها / فارس / توزیع ۱۳ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک در استان فارس

توزیع ۱۳ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک در استان فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: توزیع لاستیک در استان فارس از اواسط تیرماه آغاز و تا کنون 13 هزار و 500 حلقه لاستیک با قیمت مصوب توزیع شده است.

لاستیک اتوبوس و کامیون

به گزارش کسب و کار نیوز، علی‌رضا سیاهپور شنبه هفتم مهر در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص لاستیک تولید داخل با استفاده از ظرفیت کارخانه لاستیک دنا، مشکل کامیون دارانی که نیاز به لاستیک ۱۲-۲۴ داشتند حل شد.

او با بیان اینکه محدودیتی در تامین لاسیتک ۳۱۵ و ۳۸۵ وارداتی وجود داشت، گفت: این محدودیت هم با هماهنگی نهادهای ذیربط طی روزهای آینده و با ترخیص بار لاستیک وارداتی مرتفع می شود.

سیاهپور یادآور شد که لاستیک وارداتی در کنار ۲۴ قلم کالای اساسی قرار گرفته و با برخورداری از ارز دولتی وارد کشور شده است.

این مقام مسئول در استان فارس گفت: با ترخیص ۶۰ هزار حلقه لاستیک از گمرک بندرعباس و ۲۰ هزار حلقه لاستیک از گمرک بوشهر مشکل تأمین لاستیک مقداری مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته ۴۰۰۰ حلقه لاستیک ۳۱۵ و ۳۸۵ توزیع شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود طی ۱۰ روز آینده ۵۰۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان توزیع شود.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان فارس گفت: تا پایان امسال ارز برای تأمین دو میلیون حلقه لاستیک پیش‌بینی شده که از این تعداد ۱۰ درصد معادل ۲۰۰ هزار حلقه به استان فارس اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.