صفحه اصلی / استان ها / همدان / حل مشکل کمبود معلم در برخی مناطق روستایی همدان
حل مشکل کمبود معلم در برخی مناطق روستایی همدان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان خبر داد:

حل مشکل کمبود معلم در برخی مناطق روستایی همدان

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان با اعلام نبود هیچ‌گونه کمبود معلم در روستاهای ناحیه دو و حل مشکل کمبود معلم در برخی از مناطق روستایی، گفت: با صدور کدپرسنلی معلمان در این هفته و ثبت انتقالی آنها، مشکل کمبود معلمان در روستاها حل می‌شود.

مدارس روستایی یاسوج

یاسر نانکلی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ساخت مدارس در روستاها توسط خیرین، بیان کرد: برای ساخت مدرسه در روستا نیاز به وجود حداقل تعداد دانش‌آموزان است و در صورت نبود این تعداد آموزش‌وپرورش اجازه مجوز احداث مدرسه در روستا را نمی‌دهد.

وی در ادامه افزود: در سال‌های گذشته برخی از مدارس روستایی به علت مهاجرت و کاهش جمعیت و نبود دانش‌آموز به تعطیلی انجامید.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در پاسخ به علت کمبود معلم در مدرسه روستای ورکانه، مطرح کرد: مجموع دانش‌آموزان این روستا ۷۵ نفر است که ۳ معلم مشغول آموزش در این مدرسه هستند.

نانکلی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه آمار جاماندگان از تحصیل سالتحصیلی ۹۸-۹۷، سال آینده مشخص می‌شود، جاماندگان از تحصیل سال‌گذشته را اعلام و عنوان کرد: در سال‌گذشته ۴۰۳ نفر از تحصیل جا ماندند که ۱۶۰ نفر از آنان به سیستم آموزشی جذب شده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.