صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / قضات از فرصت خدمت برای برقراری عدالت نهایت بهره را ببرند
قضات از فرصت خدمت برای برقراری عدالت نهایت بهره را ببرند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

قضات از فرصت خدمت برای برقراری عدالت نهایت بهره را ببرند

طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری آذربایجان غربی و مسئولین شهرستان ساختمان قضایی شهرستان سلماس افتتاح شد .

دادگاه

به گزارش کسب و کار نیوز، توکل حیدری رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان سلماس ضمن قدردانی از دست اندرکاران احداث این ساختمان گفت: ساخت این مجموعه موجب تکریم مراجعین و جلب رضایت بیشتر مردم فهیم سلماس است.

حیدری با بیان اینکه ساختمان و تجهیزات به منزله ابزاری است تا بتوانیم در محیطی آرام و در شان مردم عزیزمان بهترین خدمات را به آنان ارائه کنیم اظهار کرد: ایجاد و توسعه این ابزار در خدمت رسانی موثر است .

وی در ادامه از همه قضات خواست تا وقت محدود خدمت به مردم را غنیمت شمرده و به بهترین نحو از این زمان برای برقراری عدالت در جامعه بهره ببرند .

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی جایگاه قضاوت را جایگاهی رفیع و متعلق به نبی اکرم (ص) و امامان معصوم توصیف کرد و بیان کرد: در این جایگاه مقدس بعد از یاد خدا حرمت بندگان خدا را باید به عنوان امری ضروری محترم شمرد.

امام جمعه سلماس نیز در این مراسم برقراری عدالت را از شیرین‌ترین امور جامعه دانست و با توصیه به صبر و شکیبایی در قضاوت افزود: صبر و شکیبایی را در اجرای عدالت سرلوحه کار خود قرار دهید و با تامل و خویشتن داری از اجری نیکو در کار خود بهره‌مند شوید.

حجت الاسلام محمد موسوی به قضات توصیه کرد تا به اقشار ضعیف جامعه و آنان که زبان گویا و صدای رسا برای بیان خواسته خود ندارند توجه بیشتری نشان دهند و افزود: به این افراد برای صحبت فرصت داده و به آنان خوب گوش فرا دهید، اما در قضاوت بین فقیر و غنی فرقی قائل نشده و در جای خود به حق حکم صادر کنید.

رییس دادگستری سلماس نیز در این مراسم گفت: ساختمان جدید قضایی شهرستان سلماس در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع در زیربنایی به وسعت ٢١٠٠متر مربع در سه طبقه ساخته شده است. برای ساخت این بنا که عملیات اجرایی آن از تیر ۹۴ آغاز شد حدود ٧٠ میلیارد ریال هزینه شده است .

الهوردیان گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۳۴۱۶ پرونده به شعبه های حل اختلاف این شهرستان وارد و ۲۷۷۳ فقره از آنها پس از رسیدگی مختومه شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.