صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / درآمدهای نفتی تاکنون ۱۶ درصد بیشتر از پیش بینی‌های بودجه بوده است
درآمدهای نفتی تاکنون ۱۶ درصد بیشتر از پیش بینی‌های بودجه بوده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

درآمدهای نفتی تاکنون ۱۶ درصد بیشتر از پیش بینی‌های بودجه بوده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: میزان درآمدهای نفتی امسال تاکنون ۱۶ درصد بیشتر از پیش‌بینی‌های قانون بودجه بوده، اما نسبت به درآمدهای پارسال ۶۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, محمدباقر نوبخت، امروز (چهارشنبه، چهارم مهرماه) در گردهمایی مشترک فراکسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که موضوع اشتغال یکی از اساسی‌ترین مسائلی است که هم در قانون برنامه ششم توسعه و هم در قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور به آن پرداخته شده، گفت: براساس تازه‌ترین گزارش خزانه‌داری کل کشور، حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از منابع پیش‌بینی شده ما در قانون یادشده به‌عنوان درآمدها محقق شده که میزان تحقق این عدد نسبت به پیش‌بینی ۷۷ درصد است و با توجه به رقم پارسال، ۴۸ درصد بیشتر است.
وی رقم تحقق درآمدهای مالیاتی و حقوق گمرکی را ۵۵ درصد بیان کرد و افزود: نرخ تحقق درآمدهای نفتی هم ۱۶ درصد بیشتر از پیش‌بینی است و نسبت به سال گذشته ۶۱ درصد بیشتر است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: تاکنون در نیمه امسال حدود ۲۶ هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان برای طر‌ح‌های عمرانی پرداخت شده و این رقم حدود چهار برابر بیشتر از پارسال است و از این حکایت دارد که باوجود تلاطم‌ها و نوسان‌های مختلف اقتصادی، روند دریافت‌ها و پرداخت‌های‌مان وضع بهتری داشته است.
در این جلسه مشترک نمایندگان عضو فراکسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی در اظهارنظرهای خود بر از بین بردن مشکلات ناشی از سوءمدیریت از روند اشتغال، رفع موانع تولید و نیز از بین بردن بلاتکلیفی‌ها در سیاست‌گذاری‌ها تصریح و تاکید کردند.

 

همچنین مطالعه کنید:

درخواست “صدور کارت سوخت” تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.