صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / آغاز سخنان ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل
آغاز سخنان ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل

آغاز سخنان ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل

دونالد ترامپ سخنرانی خود را در مجمع عمومی سازمان ملل آغاز کرد.

ترامپ

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از اسکای نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به عنوان یکی از اولین سخنرانان مجمع عمومی، پشت تریبون قرار گرفته و سخنان خود را آغاز کرده است.

وی پیش از ورود به سالن مجمع عمومی و در جمع خبرنگاران گفت: می‌خواهیم روابط خیلی خوبی با ایران داشته باشیم اما این محقق نشده است. آنها باید شیوه خود را تغییر دهند. تا ایرانی‌ها شیوه خود را تغییر ندهند هیچ دیداری با آنها رخ نخواهد داد. آنها راهی جز تغییر رویکرد خود ندارند.

رئیس جمهوری آمریکا در آغاز سخنانش عملکرد خود را در یک سال بهتر از عملکرد تمام روسای جمهوری آمریکا دانست که این سخنان با خنده و تشویق حضار مواجه شد.

ترامپ گفت: یک سال پیش که در این سالن در مقابل شما ایستادم از خطرات بزرگی که جهان را تهدید می‌کند برای شما سخن گفتم و اینکه چگونه می‌توان بر آنها فائق آمد. امروز که یک سال از عمر دولت من می‌گذرد اوضاع به مراتب بهتر شده است. می‌توانم بگویم دولت من در این یک سال به اندازه تمام دولت‌های آمریکا کار کرده است. اقتصاد ایالات متحده در شرایط کاملا بهتری قرار دارد، بورس ما با رشد قابل توجهی مواجه بوده، بیکاری بسیار کم شده و میلیون‌ها فرصت شغلی جدید ایجاد کرده‌ایم. کاهش مالیات، ساخت دیوار برای ممانعت از ورود پناهجویان به آمریکا نیز از دیگر کارهای موفق ما بوده است. 

وی ادامه داد: در این یک سال ما بودجه نظامی کشور را به شکل چشمگیری افزایش دادیم که برای سال آتی نیز چنین است و این به معنی قدرتمندتر شدن ارتش و قدرتمندتر شدن آمریکاست. ما از مردم آمریکا دفاع می‌کنیم و منافع آنها در اولویت قرار دارد. ما با مردم دیگر کشورهای جهان که به دنبال صلح هستند و ما را در این راستا یاری می‌کنند همکاری می‌کنیم. 

ترامپ افزود: من مفتخر هستم که نماینده آمریکا در میان تمامی کشورهای جهان باشم. روابط دوستی عمیقی را با رهبران بسیاری برقرار کرده‌ام و ما با حمایت کشورهای بسیاری از جمله کره شمالی توانستیم پیشرفتهای بزرگی را حاصل کنیم و تسلیحات هسته‌ای را از شبه جزیره کره برچینیم. آزمایش‌های هسته‌ای متوقف شده،گروگان‌های آزاد شدند و پیکر قهرمانان ما که در جنگ (کره) کشته شده‌ بودند، به آمریکا باز گردانده شده‌اند. 

ادامه دارد

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.