صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / شفر: هدفمان پیروزی در داربی است اما کار آسانی نداریم
شفر: هدفمان پیروزی در داربی است اما کار آسانی نداریم

شفر: هدفمان پیروزی در داربی است اما کار آسانی نداریم

سرمربی استقلال می‌گوید کار سختی در داربی دارند.

وینفرد شفر

به گزارش کسب و کار نیوز، وینفرد شفر، سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیمش اظهار کرد: من خوشحالم که می‌توانیم داربی را برگزار کنیم. در تمرینات روی این بازی کار می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم در داربی پیروز شویم اما مشخص است که کار آسانی نداریم. هدف ما این است که بازی را ببریم.

او درباره آمادگی استقلال برای بازی داربی گفت: تیمم را برای داربی آماده می‌کنم. امروز و فردا هم تمرین داریم و باید ببینیم شرایط برای داربی چه می‌شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به او در آستانه داربی اولتیماتومی داده شده است، توضیح داد: من مربی‌ای هستم که هیچوقت نمی‌ترسم. من هیچوقت نگرانی راجع به بازی با السد نداشتم و به همان شکل نگرانی راجع به داربی ندارم. من می‌دانم که هواداران زیادی به حمایت ما می‌آیند و به همین خاطر باید بجنگیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. باید با ۱۰۰ درصد وجود تلاش کنیم.

شفر درباره پست بازی وریا غفوری و افت این بازیکن اظهار کرد: در بازی ذوب‌آهن دو گل به ثمر رساند و به تیم‌ملی هم دعوت شد. در اردوی آخر که برگشت، مریض شده بود اما در حال حاضر شرایط خوبی دارد و برای داربی آماده است.

او درباره حضور فرشید باقری در تمرین استقلال با لباس شخصی، گفت: باقری مریض شده است و باید ببنیم شرایط او برای حضور در داربی به چه شکل می‌شود.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.