صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / ‌فرزانه حیدری: می‌خواهم بهترین بازیکن والیبال نشسته جهان شوم
‌فرزانه حیدری: می‌خواهم بهترین بازیکن والیبال نشسته جهان شوم

‌فرزانه حیدری: می‌خواهم بهترین بازیکن والیبال نشسته جهان شوم

ملی‌پوش هرمزگانی تیم والیبال نشسته بانوان ایران با بیان اینکه برای کسب مدال طلا در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا تلاش می‌کنیم، گفت: امیدوارم بتوانیم اول شویم و با دست پر به استان هرمزگان برگردم.

حیدری

‌فرزانه حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنده از شهرستان میناب هستم و مدرک تحصیلی‌ام کارشناسی تکنولوژی آموزشی است، ۷ سال است والیبال نشسته را آغاز کرده‌ام و ۴ سال که است آن را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه به خاطر علاقه زیادی که به ورزش داشتم از بین ورزش‌ها والیبال نشسته را انتخاب کردم، خاطرنشان کرد: از سال ۹۲ به تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور راه پیدا کردم.

ملی‌پوش هرمزگانی تیم والیبال نشسته بانوان ایران با بیان اینکه در مسابقات لیگ کشوری و استعدادیابی که صورت گرفت برای اردوی تیم ملی انتخاب شدم، تصریح کرد: تاکنون به همراه تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور به مسابقات بین‌قاره‌ای، آسیایی و جهانی راه پیدا کرده‌ام.

حیدری اضافه کرد: یک هفته است که از مسابقات جهانی بازگشته و هفته دیگر عازم مسابقات پاراآسیایی جاکارتا می‌شویم.

وی با بیان اینکه تیم والیبال نشسته بانوان ایران در رنکینگ آسیا در رده دوم قرار دارد، عنوان کرد: برای اول شدن در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا تلاش می‌کنیم، امیدوارم بتوانیم اول شویم و با دست پر برگردیم.

ملی‌پوش هرمزگانی تیم والیبال نشسته بانوان ایران اصلی‌ترین رقیب این تیم در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا را چین عنوان کرد و افزود: بزرگ‌ترین هدفم این است که روزی بهترین بازیکن جهان شوم.

حیدری با اشاره به اینکه مسئولین تا جایی که توانسته‌اند حمایت کرده‌اند هرچند کم‌کاری‌هایی هم بوده است اما امیدوارم در آینده حمایت‌های بیشتری از ما صورت بگیرد، بیان کرد: آقای دانشور، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در صورت کسب مقام و افتخار به بنده وعده استخدام داده است که امیدوارم به قولش وفادار باشد.

وی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها فکر می‌کنند معلولیت به معنی محدودیت است، اما از میان معلولین افراد بسیاری هستند که استعدادهای بسیاری دارند که اگر حمایت شوند پیشرفت زیادی خواهند داشت.

ملی‌پوش هرمزگانی تیم والیبال نشسته بانوان ایران اظهار کرد: خانواده‌ام بیشترین حمایت را از من کرده‌اند و از آن‌ها تشکر می‌کنم چراکه در همه شرایط در کنار من بوده‌اند، از میان مسئولین هم آقای نامجو و شهدادی حمایت‌های بسیاری را داشته‌اند.

***

برای دیدن گزارش ویدئویی ایسنا کلیک کنید

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.