صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / سلیمانی: جایگاه دومی پاراآسیایی ماموریت اصلی زنان والیبال نشسته است
سلیمانی: جایگاه دومی پاراآسیایی ماموریت اصلی زنان والیبال نشسته است

سلیمانی: جایگاه دومی پاراآسیایی ماموریت اصلی زنان والیبال نشسته است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان اعزامی به جاکارتا گفت: هرچند کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو سخت است، اما به دنبال تکرار جایگاه دومی در بازی‌های پاراآسیایی هستیم.

رقابت های والیبال نشسته بانوان قهرمانی کشور

فریبا سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: هر چند در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ما به دنبال تکرار جایگاه دومی بازی‌های پاراآسیایی اینچئون و کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بودیم، اما به دلیل این که در مسابقات جهانی هلند تنها به دو تیم اول و دوم سهمیه پارالمپیک توزیع می‌شد، روسیه و آمریکا سهمیه‌ها را به خود اختصاص دادند و چین به خاطر کسب جایگاه سومی از کسب سهمیه بازماند. در نتیجه در جاکارتا به دلیل این که تنها به تیم قهرمان سهمیه داده می‌شود، کار سختی را برای کسب سهمیه پارالمپیک با تیم چین خواهیم داشت.

وی گفت: تیم والیبال نشسته زنان با تجربه‌ای که از مسابقات جهانی هلند کسب کرد، شرایط بهتری در پاراآسیایی نسبت به جهانی دارد و سعی خواهیم کرد برای گرفتن سهمیه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم و رقابت سختی را با چین به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته زنان تصریح کرد: تیم زنان در حال حاضر رنکینگ دوم آسیا و هشتم جهان را دارد و تلاشمان بر این است که ابتدا جایگاه دومی خود را در بازیهای پاراآسیایی حفظ کنیم و در صورت امکان ارتقاء ببخشیم. البته این روند بستگی به عملکرد چین در این دوره از بازیهای پاراآسیایی دارد که با چه آمادگی برابر ایران به رقابت بپردازد.

سلیمانی اضافه کرد: مسابقات جهانی هلند تجربه خوبی برای تیم والیبال نشسته زنان برای آماده سازی آنها جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی بود، این تورنمنت به بازیکنان کمک کرد تا مشکلات تکنیکی و تاکتیکی خود را برای پاراآسیایی برطرف کنند و در شرایط روانی خوبی خود را برای بازیها آماده کنند. به هر صورت اگر بازیکنان بتوانند شرایط روانی خود را حفظ کنند، قطعا نتایج خوبی را کسب خواهند کرد.

وی در پایان یکی از مشکلات تیم را نبود بدنساز در ترکیب کادر فنی عنوان کرد و گفت: متاسفانه بعد از مسابقات جهانی هلند از وجود بدنساز برخوردار نبودیم و تنها خود من به همراه مریم ایرانمش کمک مربی تیم را در بازی‌های پاراآسیایی همراهی خواهیم کرد. هرچند وجود بدنساز برای کاهش آسیب‌دیدگی‌ها و رفع خستگی بازیکنان بسیار ضروری است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.