صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نارضایتی والورده از VAR

نارضایتی والورده از VAR

سرمربی بارسلونا نسبت به اخراج کلمنت لانگله که با استفاده از VAR اتفاق افتاد واکنش نشان داد و ابراز نارضایتی کرد.

ارنستو والورده

به‌ گزارش ‌ایسنا و ‌ به‌ نقل‌ از آس، بارسلونا یک‌شنبه‌ شب در هفته‌ پنجم لالیگا در نوکمپ با نتیجه‌ ۲ بر ۲ مقابل خیرونا متوقف شد و برای نخستین بار در این فصل امتیاز از دست داد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: اخراج کلمنت لانگله بازی را تحت تاثیر قرار داد تا پیش از اخراج بازیکنمان بازی در کنترل داشتیم. سپس حریف توانست پیش از پایان نیمه اول بازی را به تساوی برساند و ما مجبور شدیم به جبران نتیجه‌ فکر کنیم.

لانگله در دقیقه ۳۴ به علت ضربه به بازیکن خیرونا از بازی اخراج شد. داور بازی به کمک VAR کارت قرمز مستقیم را به بازیکن بارسلونا نشان داد. سرمربی آبی‌ اناری‌ها در این باره اظهار کرد: نتوانستم این صحنه را ببینم. یک برخورد وجود داشت اما برای نخستین بار بود که یک بازیکن پس از چنین صحنه‌ای عذرخواهی می‌کرد. از تصمیم VAR ناراضی هستم چون به نظرم نباید بازیکنمان اخراج می‌شد. آن یک ضربه نبود و تنها خطا محسوب می‌شد. 

والورده در مورد گل خیرونا گفت: پیشمان هستم که پیش از گل بازیکن حریف ساموئل اومتیتی به میدان نیاوردم. با این حال اکنون این وضعیت ارزش ندارد و دروازه‌ ما پیش از پایان نخست باز شد.

سرمربی اسپانیایی در پایان اظهار کرد: بازی متفاوتی بود چون اتفاقات زیادی افتاد. این دیدار نکات مثبتی نیز داشت. با این حال باید در برخی از زمینه‌ها تغییراتی ایجاد کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.