صفحه اصلی / سرخط خبرها / دیگر برای جهان زنگ تفریح نیستیم
دیگر برای جهان زنگ تفریح نیستیم

دیگر برای جهان زنگ تفریح نیستیم

دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان گفت: پس از این که در بازی‌های آسیایی جاکارتا به مدال نقره رسیدم خیلی ناراحت بودم که نتوانستم با کسب مدال طلا حقم را بگیرم، اما خدا امروز این لیاقت را به من داد که با مدال طلای جهان مزد زحماتم را بگیرم و عضو طلایی‌های جودوی جهان شوم.

 

سعید ملایی درباره کسب مدال ارزشمند طلای جهان پس از ۱۵ سال برای جودوی ایران، اظهار کرد: خدا را شاکرم این لیاقت نصیب من شد که بتوانم با کسب مدال طلای جهان مزد زحمات خودم و کادر فنی تیم‌ ‌ملی را به بهترین شکل بگیرم. پشت این مدال سال‌ها، ماه‌ها و ساعتها زحمت بوده تا بتوانیم دست پر به کشور باز گردیم. خوشحال هستم که توانستم پس از پانزده سال جودوی ایران را صاحب مدال طلای جهان کنم و قطعا این افتخار با زحمت و تلاش همه اعضای کادر فنی و فدراسیون به دست آمد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان، افزود: پس از این که در بازی‌های آسیایی جاکارتا به مدال نقره رسیدم خیلی ناراحت بودم که نتوانستم با کسب مدال طلا حقم را بگیرم، اما خدا امروز این لیاقت را به من داد که با مدال طلای جهان مزد زحماتم را بگیرم و عضو طلایی‌های جودوی جهان شوم.

وی در ادامه‌  تصریح کرد: از این که توانستم با کسب این مدال شایستگی‌های جودوی ایران را به جهان نشان دهم خوشحال هستم  و امیدوارم جواد محجوب نیز بتواند خوش رنگ‌ترین مدال را بگیرد تا برای نخستین بار بتوانیم با سه مدال به کار خود در رقابت‌های جهانی پایان دهیم.

ملایی در ادامه‌ گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر این که جودوی ایران در حال‌ پیشرفت است، خاطر نشان کرد: جودوی ایران دیگر برای کشورهای جهان زنگ تفریح نیست و جزو قدرت‌های جودو محسوب می‌شود. بریمانلو نیز توانست در این مسابقات به مدال ارزشمند جهانی دست یابد و ان‌شاء‌الله محجوب هم مدال بگیرد تا بتوانیم بیش از پیش قدرت جودوی ایران را ثابت کنیم. دست همه کسانی که برایم زحمت کشیده اند را می بوسم و این مدال را به حادثه دیدگان اهواز تقدیم می‌کنم و امیدوارم توانسته باشم دلشان را شاد کنم.

جودوکار وزن ۸۱ ــ کیلوگرم ایران، افزود: بدون شک روزهای خوبی در انتظار جودوی ایران است و مدال طلای جهان پله ای بود تا بتوانم با دیدگاهی بازتر به دنبال کسب خوش رنگ‌ترین مدال در  المپیک ۲۰۲۰ باشم. امیدوارم که خدا این لیاقت را بدهد تا طعم مدال  المپیک را بچشم. واقعا تمام زندگی ام را برای جودو گذاشته ام و به چیزی جز کسب مدال  المپیک فکر نمی‌کنم.

دارنده مدالهای طلا و برنز جهان با بیان این که رقابت‌های جهانی باکو از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، اظهار کرد: خوشبختانه توانستم تمام رقبایم را در این مسابقات با ضربه فنی از پیش رو بردارم. در فینال نیز مقابل حریف ژاپنی با ضربه فنی پیروز شدم و توانستم شکست سال قبل در فینال قهرمانی در آسیا را مقابل این جودوکار جبران کنم.

ملایی در پایان با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان و لزوم کناره‌گیری روسای فدراسیون‌هایی که بازنشسته هستند، گفت: از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک می‌خواهم در این باره برنامه‌ریزی دقیقی را انجام دهند، چرا که واقعا درخشان ، رییس فدراسیون جودو زحمات زیادی برای جودوی ایران کشیده است و حضورش باعث شده است تا جودو این موفقیت‌ها را کسب کند. درخشان به لحاظ مدیریتی پدر جودوی ایران است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که او به کار خود ادامه‌ دهد. در پایان از محمد منصوری، سرمربی تیم‌ ‌ملی که تمام زندگی خود را برای جودو گذاشته است و همین طور دیگر اعضای کادر فنی تیم‌ ‌ملی  صمیمانه قدردانی می‌کنم. امیدوارم این بار با مدال  المپیک جواب آنها را بدهم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.