صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / توزیع اقلام احتکار شده تا پایان هفته

توزیع اقلام احتکار شده تا پایان هفته

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به رأی تعزیرات حکومتی در خصوص توزیع کالاهای احتکار شده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موظف است تا پایان هفته نسبت به تعیین و تکلیف و توزیع این اقلام اقدام کند.

احتکار

به گزارش کسب و کار نیوز، «علی جهانگیری» در  جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به لازم‌الاجرا بودن احکام ابلاغی از سوی تعزیرات حکومتی اظهار کرد: انتظار داریم دبیرخانه مربوطه با جدید به موضوع ورود کرده و با رفع موانع پیش رو نسبت به توزیع اقلام در کمترین زمان ممکن اهتمام ورزد.

وی گفت: در خصوص کالاهای احتکار شده ضروری است این کالاها باقیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کننده در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی، رصد دقیق فرآیند توزیع این کالاها را نیز متذکر شد و گفت: فرآیند توزیع کالاهای احتکار شده باید به‌صورت شفاف و قابل نظارت دقیق صورت گیرد.

جهانگیری همچنین با اشاره تأمین کالاهای اساسی در ایام محرم و جلوگیری از گران‌فروشی و افزایش قیمت‌ها اظهار کرد: از همه سازمان‌های درگیر در این رابطه سپاس‌گزاریم و همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا شاهد ایجاد جو روانی نامناسب در خصوص کمبود کالاها و گران‌فروشی در استان نباشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.