صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / اقدام ناجوانمردانه حمله تروریستی اهواز با پاسخ محکم جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد
اقدام ناجوانمردانه حمله تروریستی اهواز با پاسخ محکم جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد

جمنا:

اقدام ناجوانمردانه حمله تروریستی اهواز با پاسخ محکم جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای حادثه حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز را محکوم کرد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«عملیات تروریستی در اهواز که منجر به شهادت ۲۵ نفر و زخمی شدن بیش از ۶۰ نفر از هموطنان عزیزمان شد، نشانگر هجمه کور و رذیلانه جنایتکارانی است که اقتدار و امنیت ایران اسلامی را هدف گرفته‌اند. این جنایت، نهایت رذالت مزدوران وابسته به عربستان و آمریکا را آشکار می‌سازد؛ و در عین حال نشان می‌دهد بلندگوهای تبلیغاتی و رسانه‌های غرب در برابر ترور زن، کودک، جانباز ویلچری و سرباز وظیفه و مردم بی‌گناه همچون همیشه خاموش و بلکه توجیه‌گر هستند و جریان نفاق داخلی با وقاحت در قبال این سکوت فرافکنی می‌کند. با این‌همه، قدرت مقاومت و ایستادگی مردم و نظام اسلامی در برابر گروه‌های تروریستی و جریانات افراطی و تکفیری، همه توطئه‌ها و دشمنی‌هایی را که با حمایت و پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان مرتجع منطقه، تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی را نشانه رفته‌اند، به شکست کشانده و این‌گونه حرکات ناجوانمردانه را با پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند نمود.

در عین حال تقارن حمله تروریستی به مدافعان وطن و امنیت ملت با سالروز حمله صدام جنایتکار به میهن اسلامی، قرینه‌ای در اثبات توطئه و پیوند اشرار و اجانب علیه ملت مسلمان ایران و یادآور توطئه‌ها و دشمنی‌های صدام و ایادی استکبار است که در جنگ تحمیلی با شکست روبرو شدند و در طول چهل سال گذشته، همه توطئه‌ها و طراحی‌های شیطانی خود را به کار گرفتند، اما به نصرت الهی و با مقاومت و مقابله ملت و نظام روزبه‌روز بر اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده شد و امروز به‌عنوان قدرت تأثیرگذار منطقه‌ای خواب توطئه‌گران و دشمنان را آشفته کرده است واین بار نیز بدخواهان نظام اسلامی ودشمنان ملت ایران سیلی محکمی خواهند خورد.

در پایان شهادت مظلومانه این عزیزان را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت بزرگ و شریف ایران و خانواده‌های مکرمشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و رجای واثق داریم که انتقام خون این شهدای عزیز را از دشمن خواهیم گرفت؛ همچنان که خون پاک آنان ملت و نظام ایران را در پاسداشت آرمان‌ها و مقابله با هرگونه توطئه دشمنان منسجم‌تر و استوارتر خواهد نمود. ان‌شاءالله.»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.