صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / اجازه نمی‌دهیم سودجویان و دلالان بازار را آشفته کنند

معاون استانداری کرمانشاه:

اجازه نمی‌دهیم سودجویان و دلالان بازار را آشفته کنند

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز مردم تامین شده است، گفت: اجازه نمی دهیم سودجویان و دلالان بازار را آشفته کنند.

بازار بزرگ تهران / اقتصادی

به گزارش کسب و کار نیوز، هدایت حاتمی در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز مردم هیچ مشکلی در کشور و کرمانشاه نداریم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان کرمانشاه در زمینه تولید کالاهای ضروری پرمصرف مانند روغن، رب گوجه فرنگی، لبنیات و … دارای ظرفیت های بسیار مناسبی است، گفت: در شرایط فعلی تحریم ها، این ظرفیت یک فرصت برای رونق تولید و تنظیم بازار و بهبود فضای کسب و کار در استان است.

حاتمی افزود: مشکلات و موانع موجود در مسیر تولید این واحدها در حوزه های مختلف توسط یک گروه کارشناسی شناسایی شده و به صورت ویژه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیرامون رفع این مشکلات تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات فعلی بازار را می توان با تعامل پویا و رایزنی مداوم حل کرد، گفت: مجموعه های دولتی با کارآمدی و صداقت می توانند بر مشکلات فعلی غلبه کنند.

حاتمی با بیان اینکه مدیران نباید اجازه شکل گیری فساد در چرخه تامین و توزیع کالا را بدهند، اظهار کرد: کالاهایی که تهیه شده  باید به شکل بسیار مناسبی و در قالب یک سیستم توزیع سالم در اختیار مصرف کننده قرار گیرند.

وی افزود: تغییر قیمت های نامتعارف کالاهایی که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می کنند قابل قبول نیست و با این رویه برخورد می کنیم.

حاتمی با بیان اینکه باید برای تامین منافع نظام و مردم با تمام توان تلاش کنیم، گفت: اجازه نمی دهیم عده ای دلال و سودجو بازار را آشفته کنند.

معاون استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به مرزهای فعال استان، اظهار کرد: از ظرفیت مرزهای مبادلاتی استان برای واردات کالاهای مورد نیاز و تنظیم بازار بهره خواهیم گرفت.

وی گفت: در شرایط فعلی انجمن ها باید پویاتر شوند تا بتوانند نقش آفرینی مثبتی در بازار داشته باشند.

حاتمی همچنین با بیان اینکه کرمانشاه رتبه ششم کشور در زمینه ناوگان سنگین حمل و نقل را دارد، گفت: با جدیت در تلاش هستیم سهمیه لاستیک متناسب با این جایگاه از طریق مرکز در اختیار کامیونداران استان قرار گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.