صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / فرهنگی: مترو تبریز نیازمند توجه ویژه دولت و شهرداری است
فرهنگی: مترو تبریز نیازمند توجه ویژه دولت و شهرداری است

فرهنگی: مترو تبریز نیازمند توجه ویژه دولت و شهرداری است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تأکید بر این‌که پروژه مترو تبریز نیازمند همت و توجه ویژه دولت و شهرداری است، گفت: ما نمایندگان مجلس نیز تا حد توان به منظور پیگیری امور در کنار مجموعه قطار شهری هستیم.

مترو تبریز

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدحسین فرهنگی در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین نیازهای شهر تبریز تکمیل پروژه بزرگ مترو است که باید همه دست به دست هم دهیم تا با حل مشکلات در آینده نزدیک شاهد افتتاح  کامل حداقل یک خط از این پروژه بزرگ باشیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطرنشان کرد: این پروژه بزرگ نیازمند همت و توجه ویژه دولت و شهرداری است و  ما نمایندگان مجلس نیز تا حد توان به منظور پیگیری امور در کنار این مجموعه هستیم.

وی تسریع در رفع موانع مالی پیش روی این پروژه را خواستار شد و گفت: مسئولان ذی ربط باید برای تسریع در اجرای این پروژه بزرگ حداکثر تلاش ممکن را به عمل آورند.

فرهنگی کاهش بار ترافیکی شهر تبریز را یکی از مهم‌ترین مزیت‌های فعالیت کامل قطار شهری تبریز دانست و افزود: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش بار ترافیکی در شهر تبریز هستیم و این موضوع  بر ضرورت سرعت بخشی به فعالیت مترو افزوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.