صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / معاون استانداری کرمانشاه:شایعه فروش کلیه در مناطق زلزله‌زده کذب است
معاون استانداری کرمانشاه:شایعه فروش کلیه در مناطق زلزله‌زده کذب است

معاون استانداری کرمانشاه:شایعه فروش کلیه در مناطق زلزله‌زده کذب است

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه فروش کلیه در مناطق زلزله زده استان برای بازسازی واحدهای مسکونی را کذب دانست.

زلزله کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز، علی‌اصغر احمدی در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اظهار داشت: یک تیم ۱۵ نفره از دفتر رییس جمهور به منظور بررسی وضعیت روند بازسازی مناطق زلزله‌زده و بررسی مشکلات موجود از روز جمعه در منطقه مستقر شده‌اند.

وی افزود: این حضور هم به معنای خداقوت به مجموعه مدیریت ارشد استان به خاطر یک کار شبانه‌روزی طی این ۱۰ ماه  است و هم رصد مشکلات اساسی صورت گرفت تا با انعکاس آنها بتوانیم به رفع آنها کمک کنیم.

احمدی گفت: گزارش پیشرفت کارها و نیازها و مشکلات با دیدی مستقل و منصفانه تهیه و تنظیم شده که با قید فوریت به رئیس جمهور تقدیم می‌شود.

وی افزود: مجموع برآوردهای این تیم بیانگر تلاش‌های گسترده دولت، استانداری کرمانشاه، نمایندگان استان و دیگر مجموعه‌ها و گروه‌ها در مراحل مختلف اسکان موقت، آواربرداری و مرحله نوسازی و اسکان دایم است.

وی با بیان این‌که استاندار کرمانشاه در این زلزله برای مدیریت مناسب این بحران تمام توان خود را به کار گرفت، گفت: اطلاع رسانی در سطح کشور و ملی پیرامون کارها و خدمات عظیم صورت گرفته ضعیف بوده است.

احمدی افزود: تجربیات مدیریت بحران در زلزله‌ای به ابعاد و بزرگی زلزله کرمانشاه باید به شکل مدونی تدوین شود و در اختیار مدیران قرار داده شود تا بتوان از آنها در زلزله‌های احتمالی آینده استفاده شود. هم‌چنین تجربیات مدیریت این بحران در دانشگاه‌ها نیز باید تدریس شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.