صفحه اصلی / استان ها / گلستان / فعالیت ۹۳۰ خودروی مجاز سرویس مدارس در گرگان
فعالیت ۹۳۰ خودروی مجاز سرویس مدارس در گرگان

فعالیت ۹۳۰ خودروی مجاز سرویس مدارس در گرگان

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: امسال 11 شرکت سرویس مدارس در گرگان با استفاده از 930 دستگاه خودرو سواری و ون فعالیت می‌کنند.

سرویس مدرسه

به گزارش کسب و کار نیوز، «احمد سالاری» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت‌ها در قالب شرکت‌های حمل و نقل درون شهری از سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان مجوز دریافت کردند.

وی افزود: امسال برای نخستین بار سامانه سپند(سامانه پایش ناوگان دانش‌آموز) راه اندازی شده است. بخشی از نظارت بر این سامانه بر عهده آموزش و پرورش، بخشی برعهده سازمان حمل و نقل و بخشی نیز بر عهده شرکت‌های مجاز سرویس مدارس است.

سالاری ادامه داد: خانواده‌ها، مدیران مدارس، رانندگان مجاز و شرکت‌های دارای مجوز باید در این سامانه ثبت‌نام کنند و همه کارها از طریق این سامانه انجام می‌پذیرد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: مراحلی برای اخذ مجوز رانندگان در نظر گرفته شده تا راننده صلاحیت لازم را هم از نظر فنی و هم عمومی کسب کند.

وی با اشار به راه‌اندازی اتوبوس‌های دانش‌آموزی، گفت: این اتوبوس‌ها در محورهای مختلف، به صورت ویژه دانش‌آموزان را از محلات مختلف به سمت مرکز شهر و بالعکس جا به جا می‌کنند.

سالاری یادآور شد: در ایام تحصیلی، تعداد ناوگان اتوبوس سطح شهر به ۸۰ دستگاه افزایش می یابد تا کار سرویس‌دهی به مردم و دانش‌آموزان را انجام دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.