صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با رمز «لبیک یاحسین» در ارومیه آغاز شد
رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با رمز «لبیک یاحسین» در ارومیه آغاز شد

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با رمز «لبیک یاحسین» در ارومیه آغاز شد

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با رمز "لبیک یاحسین" در ارومیه آغاز شد.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در رزمایش سراسری اقتدارعاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول الله که در ارومیه برگزار شد با اشاره به اینکه هدف این رزمایش تقویت روحیه بالندگی، امید و آموزش خاص بسیجیان برای دفاع از انقلاب اسلامی است افزود: هدف نهایی و مهم رزمایش نمایش اقتدار و صلابت رزمندگان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار شهسواری با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله با ذکر لبیک یاحسین شروع شده و این ذکر تاکنون زینت‌بخش کلام ما در همه برنامه‌هاست خاطرنشان کرد: رساترین پیام این رزمایش این است که خود را سرباز امام حسین (ع) و سرباز مقام معظم رهبری بدانیم و برای ماموریت در همه عرصه‌های خدمات رسانی و جهاد اعلام آمادگی کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید به اینکه این رزمایش یادآور اعزام ۱۰۰ هزار نفری سپاهی به جنگ در سال ۶۵ است تصریح کرد: با برگزاری این رزمایش می‌خواهیم به دوستان و دشمنان نظام اقتدار، وحدت و انسجام ملی را نشان دهیم.

وی با تاکید به اینکه مرحله اول رزمایش در استان از ۹ شهریور در قالب ۳۲۹ گروه جهادی و حضور۶۵۰۰ نفر بسیجی درعرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی شروع شده است اظهار کرد: امروز مرحله دوم را آغاز کرده و هفتم محرم مرحله سوم این رزمایش در سراسر استان با حضور ۴۰ هزار بسیجی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رزمایش امروز در سراسر استان با حضور ۳۴ گردان بیت المقدس و ۶ گردان در ارومیه تا فردا ادامه خواهد داشت و آموزش‌های تاکتیکی در مراکز اردوگاهی انجام خواهد شد.

سردار شهسواری به اقدام مقتدرانه سپاه و حملات هوایی به مقر ضدانقلاب که در طول این سال‌ها با حضور نابخردانه خود موجب ناامنی منطقه شده بودند اشاره کرد و افزود: هدف از این اقدام مقتدرانه نابودی عناصر و ایادی استکبار وابسته به ریال عربستان و دلار آمریکا و نمایش اقتدار و صلابت توان موشکی ایران به دنیا بود، موشک‌هایی که به دست جوانان بسیجی و انقلابی تولید شده اند.

وی ادامه داد: امروز بسیجیان آذربایجان غربی نماد بارز تبلور وحدت، انسجام ملی، ولایت پذیری و سربازی برای ولایت هستند.

توطئه اقتصادی دشمن را با ولایتمداری نابود خواهیم کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: با ولایت مداری توطئه  اقتصادی دشمن را نابود خواهیم کرد.

سرهنگ پاسدار علی نژاد در این رزمایش  افزود: اکنون که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد دشمن از ناامنی مرزهای کشور ناامیدشده و جنگ اقتصادی علیه کشور راه انداخته است که با ولایتمداری می توان توطئه اقتصادی دشمن را نابود کرد.

وی با تاکید به اینکه امروز شجره طیبه بسیج با اتکا به قدرت نظامی و ولایت با صلابت تمام به حرکت خود ادامه می‌دهد افزود: در این راه دشمنان اسلام از هر توطئه ای برای اسلام و انقلاب هراسی بسیجیان استفاده می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اظهار کرد: مسئولان نظام باید برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن لباس رزم بر تن کرده با اطمینان به وعده الهی مشکلات کشور را حل کنند.

وی درخصوص پیام رزمایش محمد رسول الله (ص) نیز گفت: ما تا خون در رگ داریم فدای رهبر بوده و با توکل به خدا در مسیر پیشرفت، خدمات رسانی به مستضعفین عالم از هیچ خدمتی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.