صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / برای اعزام‌های ضروری تکواندوکارن به مشکل نمی‌خوریم
برای اعزام‌های ضروری تکواندوکارن به مشکل نمی‌خوریم

فرهادیان:

برای اعزام‌های ضروری تکواندوکارن به مشکل نمی‌خوریم

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در مورد شرایط مالی فدراسیون برای اعزام ملی‌پوشان به مسابقات، گفت: برای اعزام‌های ضروری تکواندوکاران به مشکل نمی‌خوریم.

 

آرش فرهادیان در خصوص تصمیم فدراسیون تکواندو برای اعزام نکردن ملی‌پوشان به مسابقات گرنداسلم، توضیح داد: این رقابت‌ها هدایای نقدی نفیسی دارد و تقریبا همه این جوایز به خود ورزشکار می‌رسد، به نوعی بیش از ۷۰ درصد به ورزشکار و مقداری هم به مربی او پرداخت می‌شود. طبیعتا سطح آن نیز با سایر رقابت‌ها از لحاظ مالی و اعزام نیز متفاوت است. در اکثر کشورهای دنیا نیز ورزشکاران برای حضور در مسابقاتی مانند گرنداسلم با هزینه خود اعزام می‌شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، او افزود: درست است که یک سهمیه المپیک را می‌توان از این رقابت‌ها کسب کرد اما کسب تنها یک سهمیه موجود در این مسابقات بسیار سخت است و با توجه به شرایط اقتصادی و ارزی موجود در کشور، فدراسیون باید راهکاری اتخاذ کند تا از بودجه موجود برای اعزام به رویدادهای مهم‌تر هزینه‌ کند. با این حال اگر شرایط مناسب باشد، فدراسیون باز هم مانند ادوار گذشته عمل می‌کند ولی در حال حاضر چنین توانایی ندارد و باید منطقی عمل کرد.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا برای اعزام‌های ضروری نیز مشکلی وجود دارد؟ توضیح داد: ان‌شاءالله با تدبیری که فدراسیون برای وضع موجود اندیشیده و مدیریت درست، مشکلی برای اعزام‌های ضروری نخواهیم داشت.

فرهادیان همچنین در مورد عملکرد تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی نیز توضیح داد: همه ما تلاش کردیم تا کادرفنی فعالیت‌های خود را به خوبی انجام دهد و نتیجه قابل قبول را کسب کنیم. عسکری نیز یکی از مربیان خوب تکواندوی ایران است که هم مسیر با سیاست‌های فدراسیون است و با کادر خوبش از عهده این کار برآمد. نتایجی که کسب شد رضایت بخش بود و از این پس نیز فدراسیون با برنامه پیش خواهد رفت.

او در پایان این گفت‌وگو، در مورد شرایط خوب موجود برای فعالیت‌های تیم ملی، توضیح داد: مطمئنا فدراسیون تکواندو برای هر هدفی که دارد،‌ برای رسیدن به آن نیز برنامه ریزی می‌کند. از راس فدراسیون محمد پولادگر تا آخرین فرد موجود همگی برای ایجاد جوی آرام برای فعالیت‌های تیم ملی تلاش کرده‌اند و نتیجه آن نیز در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا دیده شد. در حال حاضر هم اگر دقت کنید، همه‌ی تیم‌های ما از نوجوانان تا بزرگسالان، در دو بخش دختران و پسران اردوهای خود را به صورت منظم پیگیری می‌کنند تا نتایج قابل قبول کسب شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.