صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / شاخص بورس کانال ۱۵۲ هزار واحد را فتح کرد
شاخص بورس کانال ۱۵۲ هزار واحد را فتح کرد

شاخص بورس کانال ۱۵۲ هزار واحد را فتح کرد

شاخص بورس در آغاز معاملات امروز بازار سرمایه در مدت چند دقیقه رشد بیش از ۳۸۰۰ واحدی را به خود دید و به کانال ۱۵۲ هزار واحد صعود کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تا به این لحظه تعداد ۴۶۶ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۲۹میلیارد تومان در ۱۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با ثبت رشد ۳۸۰۹واحدی در ارتفاع ۱۵۲هزار و ۳۸۷واحد قرار گرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری تا به این لحظه نیز به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و معدنب و صنعتی گل گهر شده است؛ و شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم تا کنون روند مثبتی داشته‌اند، به‌گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۱۱۴واحد، کل (هموزن) ۲۴۰واحد، قیمت (هموزن) ۱۹۶واحد، آزاد شناور ۴۴۷۸واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به‌ترتیب ۳۱۸۵و ۷۶۱۸واحد رشد کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم تا به این لحظه با معامله ۱۵۸میلیون ورقه به‌ارزش ۴۳۶میلیارد تومان در ۱۱هزار نوبت، آیفکس ۵۲واحد رشد کرده و در ارتفاع تاریخی ۱۷۴۸واحد قرار گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.