صفحه اصلی / استان ها / ایلام / از «پشت‌قلعه» تا تهران، به عشق فوتبال
از «پشت‌قلعه» تا تهران، به عشق فوتبال

از «پشت‌قلعه» تا تهران، به عشق فوتبال

«رضا» مهرماه امسال به کلاس ششم می‌رود، 12 ساله است، از سه سالگی، استعدادش را در فوتبال نشان داد و پدرش با وجود این‌که از نظر مالی تمکن ندارد اما استعدادش را به خوبی شناخته و از هیچ کمکی برای موفقیتش تاکنون دریغ نکرده است.

رضا عاشق فوتبال

به گزارش کسب و کار نیوز، اظهار کرد: فرزندم به تشخیص مربیان مطرح استانی و کشوری دارای استعداد فوق‌العاده‌ای در فوتبال است و با تلاش‌های فراوان و بی‌وقفه هم‌اکنون فرزندنم در آکادمی «مهدی مهدوی‌کیا» پذیرفته شده است .

وی گفت: چون این مرحله آخرین فرصت برای منتخب شدن فرزندم بود، با وجود بضاعت ناچیز مالی و قرار داشتن در تنگنای اقتصادی، باید به تهران برویم تا رضا بتواند در کلاس‌های آموزش و تمرین شرکت کند اما زندگی در تهران آن هم برای یک کارگر ساختمانی در این شرایط بسیار دشوار است، اما وقتی به آینده رضا و استعداد فوق العاده‌اش می‌نگرم، تحمل این سختی‌ها بر من آسان می‌شود.

رضایی ادامه داد: هم‌اکنون توانایی تأمین هزینه‌های مالی مدرسه فوتبال و سایر نیازهای فرزندم برای طی این مسیر دشوار را  ندارم و از هموطنان نوع‌دوست و خیراندیش می‌خواهم به محقق شدن رؤیای فرزندم کمک کنند.

رضا هم گفت: آرزو دارم که فوتبالیست مطرحی برای کشورم شوم و این قدر پیشرفت کنم تا بتوانم دست بچه‌های مثل خودم را بگیرم تا هیچ کسی به‌علت وضعیت مالی پایین و به‌خاطر زندگی در جایی غیر از تهران، با وجود داشتن استعداد و علاقه جا نماند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.