صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / تشریح مهم‌ترین پرونده های قضایی از زبان محسنی اژه ای

در حال به روز رسانی

تشریح مهم‌ترین پرونده های قضایی از زبان محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه روند بررسی مهم‌ترین پرونده های قضایی را تشریح کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با حضور در برنامه زنده تلویزیونی نگاه یک شبکه اول سیما مهم‌ترین پرونده های قضایی را تشریح کرد.

او گفت: در مورد مشکلات اقتصادی همان طور که بارها گفته شده علل مختلفی دارد و الان مشکلات اقتصادی وجود دارد و مردم در سختی‌اند و همه باید تلاش کنیم مشکلات را رفع کنیم اما برخی از رسانه‌ها بیشتر القا می‌کنند و یکی از آنها تحریم ها و جنگ روانی و رسانه ای دشمنان است. بخشی از مشکلات به دلیل کم‌کاری، فساد، خیانت، بی‌انگیزگی، بی‌تدبیری و ساده‌نگری‌های داخلی است که باعث بروز مشکلات شده است.

وی افزود: بی‌تدبیری‌های داخلی هم حتما درصد قابل توجهی است و تنها نمی‌توان به تحریم‌ها و جنگ رسانه‌ای دشمن برای بروز مشکلات اقتصادی استناد کرد. البته من نمی‌توانم درصدی بگویم سهم هر یک در بروز مشکلات چقدر است. بخشی از مشکلات هم به دلیل سوء مدیریت‌هاست. امروز رسما دشمن جنگ رسانه‌ای را شروع کرده است.

وی افزود: نقش وزارت اطلاعات در پرونده‌ای که امروز دادگاهش شروع شد، بی‌نظیر بوده است و سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات با همکاری قوه قضاییه نقش بی‌نظیری داشتند.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.