صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / انتقاد وزیر بهداشت از خلف وعده وزارت راه در ساخت بیمارستان امام‌خمینی خوی
انتقاد وزیر بهداشت از خلف وعده وزارت راه در ساخت بیمارستان امام‌خمینی خوی

انتقاد وزیر بهداشت از خلف وعده وزارت راه در ساخت بیمارستان امام‌خمینی خوی

وزیر بهداشت گفت: بیمارستان آیت‌الله خویی تا 22 بهمن امسال افتتاح می شود.

وزیر بهداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، حسن قاضی‌زاده هاشمی در ادامه سفرش به آذربایجان‌غربی از بیمارستان در دست ساخت آیت‌الله خویی شهرستان خوی بازدید کرد و قول داد وزارت بهداشت تمام تلاشش را برای اتمام عملیات اجرایی این بیمارستان و افتتاح در ۲۲ بهمن انجام دهد.

قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه بازدید از این بیمارستان گفت: متاسفانه تلاش‌های زیادی برای اتمام عملیات اجرایی این بیمارستان صورت گرفته بطوریکه پیشرفت انجام شده در ۲ سال گذشته به مراتب بیشتر از سالیان گذشته بوده است. امیدواریم با ادامه این روند ۲۲ بهمن امسال شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان باشیم.

وزیر بهداشت در مورد عدم بهره‌برداری از بیمارستان امام خمینی (ره) با انتقاد از بی توجهی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: برخلاف اینکه وزارت بهداشت تمام وظایف خود در قبال تامین تجهیزات و ارائه کمک‌های لازم برای اتمام این بیمارستان انجام داده متاسفانه وزارت راه و شهرسازی در قبال انجام تعهدات خود بدقولی کرده و امروز شاهد پایان نیافتن بیمارستان امام و افتتاح نشدن آن هستیم.

وی اظهار کرد: تمام تلاش وزارت بهداشت اتمام عملیات احداث این ۲ بیمارستان و افتتاح آنان در ۲۲ بهمن امسال است.

وزیر بهداشت در مورد بسته‌های جدید و تعریفی وزارت بهداشت هم بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود در دولت، بسته جدیدی تعریف نخواهد شد و تلاش خواهیم کرد تمام تعهدات و برنامه های قبلی وزارت بهداشت در حوزه سلامت انجام شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.