صفحه اصلی / استان ها / ایلام / اعزام ۱۰ دهیار استان ایلام به المپیاد کشوری
اعزام ۱۰ دهیار استان ایلام به المپیاد کشوری

اعزام ۱۰ دهیار استان ایلام به المپیاد کشوری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید اعتبارات خاصی را برای حوزه روستایی در نظر گرفته و امیدواریم آموزش‌ها و بازآموزی اندوخته‌های علمی دهیاران زمینه استفاده بیشتر و بهتر را از این منابع فراهم کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام

«احمد کرمی» در گفت‌وگو با ایسنا، با قدردانی از همکاری‌های جهاددانشگاهی در برگزاری پنجمین آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان، اظهار کرد: دهیاران به‌عنوان مدیران روستایی نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف دولت در روستاها دارند و آموزش مستمر نیز زمینه این نقش‌آفرینی را به بهترین وجه ممکن می‌سازد.

وی با بیان این‌که دهیاران نیز باید این آموزش‌ها را جدی بگیرند چون آموزش اساس پیشرفت و توسعه است، گفت: این آزمون در ۵ بخش مرتبط با حوزه اختیار دهیاران شامل     برگزار شد و منتخبین این آزمون به تعداد ۱۰ نفر در المپیاد کشوری دهیاران اعزام خواهند شد.

معاون استاندار ایلام گفت: ساخت و ساز و ساماندهی پسماندها و کارآفرینی از جمله مقوله‌هایی است که نیازمند نگاه علمی هستند و مجموعه معاونت عمرانی استانداری و مدیریت امور روستایی در این زمینه همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا شاهد به کارگیری آخرین قوانین در زمینه‌های عمرانی باشیم.

کرمی با تأکید بر این‌که خوشبختانه دولت تدبیر و امید اعتبارات خاصی را برای حوزه روستایی در نظر گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم این آموزش‌ها و  بازآموزی اندوخته‌های علمی دهیاران زمینه استفاده بیشتر و بهتر را از این منابع فراهم کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، این آزمون با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از دهیاران برگزار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.