صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / سرایان از کمبود پزشک متخصص رنج می‌برد

سرایان از کمبود پزشک متخصص رنج می‌برد

نماینده مردم سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات بیمارستان سرایان کمبود پزشک متخصص است و در اغلب شهرهای سرایان، فردوس، بشرویه و طبس پزشکان متخصص مستقر نشده‌اند.

دانشجوی پزشکی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا امیرحسنخانی، امروز(۱۵ شهریور)، در جمع مردم سرایان اظهار کرد: بحث طرح تحول سلامت و رفع مشکلات بیماران یکی از کارهای بزرگ وزارت بهداشت است.

وی گفت: بیمارستان سرایان در ابتدای تاسیس ۳۴ تختخوابی بوده که با مصوبه انجام شده در سال‌های اخیر به ۲۲ تختخوابی کاهش یافت اما وزارت بهداشت سال گذشته قول ۴۴ تختخوابی شدن این بیمارستان را داده است.

نماینده مردم سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مشکلات بیمارستان سرایان کمبود پزشک متخصص است و در اغلب شهرهای این حوزه انتخابیه پزشکان متخصص مستقر نشده‌اند.

امیرحسنخانی با بیان اینکه باید مشکل پزشکان متخصص در سرایان حل شود، تصریح کرد: پزشکان متخصص مدت محدودی در این منطقه هستند و بعد به شهرهای دیگر می‌روند.

وی ادامه داد: کلینیک بیمارستان سرایان در حال احداث است و تاکنون قسمتی از هزینه‌های آن توسط خیران و قسمتی دیگر نیز توسط وزارت بهداشت تامین شده است.

نماینده مردم سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش تخت‌های بیمارستانی می‌تواند به مردم کمک کند، خاطرنشان کرد: دانشکده بهداشت سرایان و فردوس ادغام شده و در حال حاضر این دانشکده در سرایان قرار دارد.

امیرحسنخانی یادآور شد: کارهای خوبی تاکنون در دولت انجام شده است و این مردم قدرشناس هستند و از کارهای خوب دولت قدردانی می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.