صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / اراده قوه قضاییه بر ادامه همکاری با دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل است

سرپرست اداره کل بین الملل قوه قضاییه:

اراده قوه قضاییه بر ادامه همکاری با دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل است

سرپرست اداره کل بین الملل قوه قضاییه با قدردانی از دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل گفت: اراده قوه قضاییه بر ادامه همکاری‌ها با این دفتر است.

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا ساعدی در همایش دو روزه اجلاس سیاست های تهران در خصوص پیشگیری از جرم، گستره مجازات‌های جایگزین حبس و تاثیرگذاری عدالت ترمیمی، اظهار کرد: این اجلاس با پشتیبانی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ترسیم و بسیاری از این برنامه ها در استان های مختلف کشور برگزار شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های مشترک در برخی استان‌ها داشته‌ایم و این برنامه در سایر استان‌ها با موضوعات دیگر ادامه خواهد داشت.

ساعدی با بیان اینکه همکاری میان قوه قضاییه با دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد سابقه طولانی دارد، گفت: نتایج همکاری‌های مشترک میان دو طرف به مقامات عالی قوه قضاییه ارائه شده است و با توجه به نتایج مثبت حاصل از این فعالیت مشترک، اراده قوه قضاییه بر ادامه این همکاری‌هاست.

وی اضافه کرد: همه این همکاری‌های مشترک در چارچوب برنامه تعریف و تنطیم شده کشوری است که در وزات امور خارجه امضا شده است.

ساعدی تصریح کرد: تقریبا همه برنامه ها و پروژه های مشترک دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل و قوه قضاییه، نتایج خوب و مثبتی داشته است و از همکاری آقای فدولوف نماینده کشوری این دفتر در نمایندگی تهران سپاسگزارم.

براساس این گزارش اجلاس دو روزه تهران در خصوص سیاست های پیشگیری از جرم، گستره مجازات های جایگزین حبس و تاثیرگذاری عدالت ترمیمی که صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور الکساندر فدولوف نماینده دفتری مقابله با مواد مخدر و جرم، محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، ذبیح الله خدائیان معاون حقوقی قوه قضاییه، نمایندگانی از ۲۰ کشور و معاونان اجتماعی دادگستری‌های کل استان‌ها در هتل هما آغاز به کار کرد، بعد ازظهر امروز به کار خود پایان می دهند.

براساس این گزارش در این اجلاس، سازمان ملل و نمایندگان کشورهای هلند، فرانسه، سوئیس، سوئد، آلمان و غیره تجربیات خود را در کاهش جمعیت کیفری ارائه و موارد مربوط به گستره مجازات های جایگزین حبس و اهمیت و صرفه اقتصادی کاهش زندانیان را به همراه نمایندگان قضایی جمهوری اسلامی ایران، بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.