چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / همدان / کشف بیش از ۷۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده در همدان
کشف بیش از ۷۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده  در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبرداد؛

کشف بیش از ۷۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف بیش از 70 میلیارد ریال کالای احتکار شده در یک ماه گذشته در این استان خبرداد.

احتکار

علیرضا حسن پور در گفت‌‍وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهارکرد:در استان همدان ۴۰ واحد صنفی را پلمب شده اما همه آنها متخلف نبودند و با ارائه مدارک لازم مبنی بر انجام اقدامات قانونی از حکم محکومیت نقدی معاف شدند. 

وی ادامه داد: در انبارهای کشف شده شاهد انواع کالاهای احتکار شده بودیم که از جمله آن می‌توان به۷ مورد انبار لوازم خانگی، ۱۹ مورد در حوزه مواد غذایی، ۲ مورد پوشک بچه، لاستیک و لوازم خودرو، کود شیمیایی و صنایع ام.دی.اف اشاره کرد. 

حسن‌پور خاطرنشان کرد: بیشترین انبارهای کشف شده به ترتیب در همدان و اسدآباد بوده که سازمان بسیج و سازمان اطلاعات سپاه شهرستان اسدآباد نقش فراوانی در کشف این انبارها داشته است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان یادآور شد: اطلاع‌رسانی در شهرستان همدان درباره توزیع  اقلام کشف شده توسط سازمان صنعت و معدن صورت می گیرد و در شهرستان‌های تویسرکان، رزن و نهاوند اقلام کشف شده مانند برنج و شکر در فروشگاه‌های مربوط توزیع شده است. 

حسن‌پور درباره احتکار دارو در استان همدان نیز گفت: در استان همدان خوشبختانه شاهد احتکار دارو نبوده‌ایم که این موضوع را مدیون  بازرسی دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.