صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / اعزام ۱۹ گروه تخصصی جهادی دانشجویی به روستاهای دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد
اعزام ۱۹ گروه تخصصی جهادی دانشجویی به روستاهای دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد

اعزام ۱۹ گروه تخصصی جهادی دانشجویی به روستاهای دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 19 گروه تخصصی جهادی دانشجویی به محله های آسیب پذیر شهر و روستاهای دورافتاده استان اعزام می شوند.

جهادی

به گزارش کسب و کار نیوز، شهرام مهدوی مطلق افزود: ۱۹ گروه تخصصی جهادی دانشجویی در رزمایش اقتدار عاشوراییان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد نخبگان استان به حاشیه شهرهای بزرگ استان و محله های آسیب پذیر داخل شهر و روستاهای دورافتاده از ۹ شهریور تا ۳۱ شهریور اعزام می شوند .

وی اظهار کرد: این اعزام ها درحالی است که تا قبل از این ۲۱ گروه جهادی دانشجویی در ۵۳ روستای استان در ایام تابستان از اول تیرماه تا ۸ شهریور در دوره های ۱۰ تا ۱۲ روزه حضور داشتند و در عرصه ها و حوزه های مختلف عمومی و تخصصی به خدمت رسانی پرداختند .

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مجدد این گروه ها در راستای هم افزایی و مشارکت در رزمایش سراسری اقتدار عاشوراییان است، که در این دوره اعزام ها تخصصی تر و در عرصه های مختلف از جمله سلامت، مشاوره در حوزه خانواده، جوانان، فرهنگی و آسیب های اجتماعی هستند، این گروه ها اغلب در نقاط آسیب پذیر و حاشیه شهرها به اجرای ماموریت می پردازند .

مهدوی مطلق با اشاره به لزوم تداوم اردوهای جهادی در همه بازه های فصلی و زمانی تصریح کرد: در کنار این گروه های تخصصی، اقدامات خیریه، تهیه و توزیع پوشاک و نوشت افزار برای دانش آموزان و خانواده های بی بضاعت و آبرومند جهت اینکه سال جدید تحصلی را با دغدغه کمتری آغاز کنند نیز در دستور کار قرار دارد .

وی ادامه داد: همچنین بسته های غذایی برای خانواده های نیازمند که از قبل شناسایی شده اند، نیز توسط دانشجویان با همکاری موسسات خیریه و افراد خیر توزیع می شود .

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تاکنون در این بخش هزاران بسته حمایتی توزیع شده و این خدمات تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت و در پایان شهریور بخشی از خدمات این عزیزان در حوزه های مسکن محرومان، بهره برداری و رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.