صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / بازسازی تمام واحدهای مسکونی مددجویان مناطق زلزله‌زده تاپایان سال
بازسازی تمام واحدهای مسکونی مددجویان مناطق زلزله‌زده تاپایان سال

بازسازی تمام واحدهای مسکونی مددجویان مناطق زلزله‌زده تاپایان سال

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تمام واحدهای مسکونی آسیب دیده مددجویان مناطق زلزله زده استان تاپایان امسال بازسازی خواهد شد.

زلزله کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین خدرویسی امروز(۱۴ شهریور) درجمع خبرنگاران بابیان اینکه کمیته امداد استان در موضوع زلزله با هماهنگی و برنامه قابل قبول کارساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده مددجویان را در دستورکار قرار داد، اظهارکرد: از مجموع پنج هزار واحدی که درمناطق زلزله زده باید بازسازی کنیم، تاکنون بازسازی ۵۰۰ واحد را به اتمام رسانده و تحویل مددجویان داده ایم. 

وی از تحویل دو هزار واحد دیگر در مهر ماه خبرداد و اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال موضوع ساخت واحدهای مسکونی مددجویان در مناطق زلزله زده را به اتمام خواهیم رساند. 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: در زلزله سال گذشته جمعا شش هزار نفر به مجموع افراد تحت پوشش کمیته امداد استان اضافه شدند. 

وی در ادامه با بیان اینکه درحال حاضر پنج هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در مناطق شهری و روستایی استان فاقد مسکن هستند، گفت: طبق تفاهم نامه ای که امروز(چهارشنبه) با حضور مشاور رئیس و مدیرکل دفترتأمین مسکن و امورمهندسی ساختمان کمیته امداد با سپاه نبی اکرم(ص) امضاء کردیم، با مشارکت این نهاد ۴۵۰ واحد مسکونی مددجویی در روستاهای استان احداث می شود. 

خدرویسی همچنین از تلاش برای انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و اداره کل راه و شهرسازی استان خبرداد و افزود: در نظر داریم با انعقاد این تفاهم نامه، مسکن های مهر فاقد متقاضی را که دارای پیشرفت خوبی هستند، از این اداره کل تحویل گرفته و با تکمیل آن به مددجویان فاقد مسکن تحویل دهیم. 
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.