صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / رئیس عقیدتی سیاسی و فرمانده نیروی هوایی ارتش سالروز تاسیس پدافند هوایی را تبریک گفتند
رئیس عقیدتی سیاسی و فرمانده نیروی هوایی ارتش سالروز تاسیس پدافند هوایی را تبریک گفتند

رئیس عقیدتی سیاسی و فرمانده نیروی هوایی ارتش سالروز تاسیس پدافند هوایی را تبریک گفتند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ارسال پیامی به امیر سرتیپ صباحی فرد؛ سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی را تبریک گفت.

محمدحسنی - رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش،حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در پیامی دهم شهریور ماه، سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش را به فرمانده و کارکنان این قرارگاه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ صباحی فرد

فرمانده محترم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ( ص ) ارتش جمهوری اسلامی ایران

روز دهم شهریور یادآور تدبیر و دوراندیشی فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) در تشکیل قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. نام گذاری و تصویب این روز به عنوان روز آن قرارگاه با تصویب معظم له نیز حاکی از اهمیت موضوع و اصل مهم پدافند و ضرورت هوشیاری و صیانت از هوا و فضای کشور بزرگ و سربلند ایران اسلامی است.

مدافعان آسمان میهن اسلامی با کارنامه ای درخشان از سالهای دفاع مقدس تا امروز چشم و گوش بیدار این نظام الهی در مراقبت و ممانعت از نفوذ بیگانگان به فضای معطر به عطر شهیدان این خاک پاک بوده اند و در این مسیر نورانی با تقدیم شهدای گرانقدر و ابتکارات و نوآوریهای متعدد در عرصه های تولید و بهینه سازی تجهیزات حساس تا ارتقای آموزش های متناسب با تهدیدات ، اطمینان و اعتماد ملت سرافراز مان را فراهم آورده اند.

این روز پرافتخار را به حضرتعالی و دلاوران سلحشور و ولایتمدار پدافند هوایی تبریک گفته و یقین داریم با روحیه و انگیزه الهی رزمندگان مومن و متخصص آن قرارگاه تحت رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز همچنان شاهد ارتقای اقتدار ارتش حزب الله و نیروهای مسلح کشورمان خواهیم بود.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس محمد حسنی.

همچنین  امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) آجا را به امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد تبریک گفت.

متن پیام امیر نصیر زاده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

باصلوات بر محمد و آل محمد (ص)

دفتر تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن، مزین به برگ های زرینی از همدلی و همراهی یکدله ایثار و فداکاری اقشار مختلف از جمله ارتشیان غیرتمند است. در این میان دفاع مقدس دریای ژرفی بود که گوهر ایثار و مقاومت فرزندان آفندی و پدافندی ارتش در صدف غیرتمندی سالهای مقابله ی گلو و گلوله به بارنشست.

درآن هشت بهشت گلگون کفنان، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدد دو بازوی قدرتمند آفند و پدافند به مثابه سپری پولادین و سدی بی خلل، کارنامه ای درخشان و بی مانند خلق کرد و بارقه ای روشن از توان و ایمان و همدلی به نمایش گذاشت.

اینک که در استمرار روند خود اتکایی و عزتمندی ایران عزیز، بدخواهان و هرزه پویان منطقه ای و فرامنطقه ای چشم طمع به تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دوخته اند، عزم جدی و همسویی اثربخش قرارگاه پدافند و نیروی هوایی ارتش، آسمان سرزمین سلمان فارسی را از چنگ اندازی بیگانگان مصون ساخته و اطمینان دارم این تعامل و هم افزایی فصل جدید و طرحی نو در دفاع از آسمان ایران عزیزمان رقم خواهد زد. سالروز صدور فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) برای تاسیس فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء (ص) آجا فرصت مغتنمی برای تبریک توامان این روز به جنابعالی و همکاران سخت کوش شما و نثار خالصانه ترین درودها به روان پاک شهیدان آن قرارگاه است.

امیدوارم در پناه الطاف خفیه حضرت ولی عصر(عج) و دعای مجیب فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) گام های استوارتان بر زمین خدمتگزاری به ملت شریف ایران و دفاع غیرتمندانه از آسمان میهن عزیزمان پابرجا باشد. ان شاءالله.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.