صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / باید جسارت حمله و هرگونه اقدام علیه کشور را از دشمن بگیریم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش:

باید جسارت حمله و هرگونه اقدام علیه کشور را از دشمن بگیریم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت:‌ به ملت عزیز نوید می‌دهیم که قرارگاه پدافند هوایی با تجهیزات پیشرفته و بومی که دراختیار دارد سدی محکم و آهنین در برابر هرگونه تجاوز احتمالی خواهد بود.

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد - جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان پدافند هوایی ارتش با آرمانهای امام راحل در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس این نیرو اظهار کرد:‌ قرارگاه پدافند هوایی بنابر تدبیر فرماندهی معظم کل قوا با توجه به نوع تهدیدات موجود ، جهت یافتن هویتی مستقل تشکیل شد.

وی گفت: امروز در کنار مرقد امام راحل حضور یافته‌ایم تا پیمان مجددی با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ببندیم تا با روحیه مضاعف کار خود را با موفقیت انجام دهیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد:‌ همه نیروهای مسلح باید کاری کنیم که جسارت حمله و هرگونه اقدام علیه کشور را از دشمن بگیریم تا آنها نتوانند به کشور عزیز و مرزهای جمهوری اسلامی ایران نظر چپی داشته باشند.

صباحی فرد گفت: این نوید را به ملت عزیز می‌دهیم که قرارگاه پدافند هوایی ارتش با تجهیزات پیشرفته و بومی که در اختیار دارد سدی محکم و آهنین دربرابر  هرگونه تجاوزاحتمالی خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.