صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / ملی پوش بسکتبال ایران : کره جنوبی را کامل آنالیز کرده بودیم

ملی پوش بسکتبال ایران : کره جنوبی را کامل آنالیز کرده بودیم

ملی پوش بسکتبال ایران با ابراز خشنودی از راهیابی به فینال گفت: با شناخت کامل و آنالیز دقیق به مصاف کره جنوبی رفتیم.

محمد حسن‌زاده تیم ملی بسکتبال

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، محمد حسن‌زاده فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال ایران نقش مهمی در پیروزی ۸۰ بر ۶۸ این تیم مقابل کره جنوبی و صعود به فینال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا داشت.

او در پایان این بازی گفت: سه روز است که کادر فنی به طور کامل کره جنوبی را آنالیز کردند و شب قبل از بازی تمام نکات فنی لازم را به ما گوشزد کردند. تمام تمرکزمان در دفاع بود و کل تیم در دفاع بسیار عالی بود. دفاع و بازی را با هم گرفتیم.

او که در این بازی با ۱۶ امتیاز و ۱۱ ریباند دبل دبل کرد، ادامه داد: کره جنوبی بسیار قوی شوت می‌زند. وقتی ما در دفاع این تیم را خوب مهار می‌کردیم این انرژی به حمله منتقل می‌شد. دستورات مربیان در زمین اجرا شد. راه شوت حریف را بستیم و در ضد حمله امتیازات خوبی گرفتیم. در حملات هم آرامش کامل داشتیم.

حسن زاده در مورد تمرکز بالای خودش در کل بازی و شوت سه امتیازی موفقش گفت: کره‌ای‌ها زیر سبد جمع می شدند و ما برای باز کردن این دفاع حتما باید ۳ امتیازی می‌زدیم. برای شوت‌های پیرامونی کاملا ذهنم آماده بود. از مصدومیت ارسلان کاظمی همه ناراحت شدیم و در نبود او تمام توانم را گذاشتم که جای خالیش را پر کنم.

او در خصوص درگیری مختصر بازیکنان دو تیم در  پایان  بازی گفت: سی ثانیه به پایان بازی مانده بود و ما چون بالا بودیم، اقدام به شوت نکردیم اما آنها آمدند و یک شوت زدند که مرسوم نیست. به همین دلیل یک سری درگیری‌های لفظی به وجود آمد که چیز زیاد مهمی نبود.

حسن زاده در پایان در خصوص فینال روز شنبه مقابل چین گفت: بسیار بازی سختی خواهد بود و مثل همین بازی نیاز به تمرکز بالایی در دفاع و حمله داریم. امیدوارم برای اولین بار به مدال طلای بازی‌های آسیایی برسیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.