صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / چهارمی کیهانی در دوی ۵ هزار متر/ پایان کار دوومیدانی ایران در جاکارتا با ۲ طلا و یک نقره
چهارمی کیهانی در دوی ۵ هزار متر/ پایان کار دوومیدانی ایران در جاکارتا با ۲ طلا و یک نقره

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

چهارمی کیهانی در دوی ۵ هزار متر/ پایان کار دوومیدانی ایران در جاکارتا با ۲ طلا و یک نقره

حسین کیهانی در دوی ۵ هزار متر بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در رده چهارم ایستاد.

حسین کیهانی دوومیدانی

به گزارش کسب و کار نیوز، دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، ۱۲ نماینده داشت که در ماده های مختلف رقابت کردند. حاصل کار دوومیدانی کاران ایران دو مدال طلا و یک نقره بود که مدال های طلا توسط حسین کیهانی در دوی ۳ هزار متر بامانع و احسان حدادی در پرتاب دیسک و مدال نقره توسط امیر مرادی در ۱۵۰۰ متر بدست آمد.

دوی ۴۰۰ متر: علی خدیور در مقدماتی مصدوم شد و به خط پایان نرسید.

پرتاب وزنه:  شاهین مهردلان با سه پرتاب خطا در این ماده، حذف شد. علی ثمری فقط با دو پرتاب صحیح و با رکورد ۱۸:۲۱ در رده هفتم پرتاب وزنه قرار گرفت.

دوی ۴۰۰ متر با مانع:  رضا ملک پور با رکورد ۵۰.۹۹ در دسته خودش پنجم شد و به فینال نرسید.

دوی ۱۰۰ متر:  حسن تفتیان در دسته پنجم این ماده با رکورد ۱۰.۳۵ در رده چهارم ایستاد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در مرحله نیمه نهایی با رکورد ۱۰.۱۷ در رده سوم  دسته خود قرار گرفت و به فینال راه یافت. تفتیان در فینال با رکورد ۱۰.۱۹ در رده ششم ایستاد و دستش از مدال کوتاه ماند.

پرتاب چکش:  رضا مقدم با رکورد ۶۴.۶۹ نهم شد.

دوی سه هزار متر با مانع: حسین کیهانی با رکورد ۸.۲۲٫۷۹  و با اختلاف زیاد با نفر دوم در رده اول قرار بگیرد و مدال طلای بازی های آسیایی را بر گردن بیاندازد و رکورد این ماده را در بازی های آسیایی بهبود داد.

دوی ۸۰۰ متر : امیر مرادی در مرحله مقدماتی با رکورد ۱:۴۸.۳۱ در رده دوم دسته خود قرار گرفته و به فینال رسیده بود.او در فینال با رکورد ۱:۴۶.۵۵ و با اختلاف بسیار کم با نفرات برتر، در رده چهارم ایستاد و رکورد خودش در این ماده را زد.

دوی ۲۰۰ متر زنان: الهام کاکلی در مرحله مقدماتی با رکورد ۲۵.۱۲ در رده پنجم دسته اول ایستاد و به نیمه‌نهایی نرسید.

دوی ۲۰۰ متر مردان: حسن تفتیان در مرحله مقدماتی با رکورد ۲۱.۲۵ در رده سوم دسته خود ایستاده بود و به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود. او در نیمه نهایی با رکورد ۲۱.۴۷ بین هفت نفر در رده آخر دسته اول قرار گرفت و به فینال نرسید.

پرش ارتفاع: سپیده توکلی با عبور از مانع ۱۷۵ در رده هفتم ایستاد.

پرتاب دیسک: احسان حدادی با رکورد ۶۵.۷۱  مدال طلا گرفت و بهنام شیری با رکورد ۵۸.۰۹ در رده چهارم ایستاد.

دوی ۱۵۰۰ متر: او در مرحله مقدماتی دوی ۱۵۰۰ متر با رکورد ۳:۴۶.۹۳ در رده سوم دسته دوم ایستاد و به فینال رسید. او در فینال با رکورد ۳:۴۵.۶۲  در رده دوم ایستاد و مدال نقره را بر گردن انداخت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.