صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / اطمینان خاطر رییس سازمان غذا و دارو به مردم؛ مشکلی در تامین دارو نداریم
اطمینان خاطر رییس سازمان غذا و دارو به مردم؛ مشکلی در تامین دارو نداریم

در بازدید از ایسنا و همزمان با روز داروساز مطرح شد

اطمینان خاطر رییس سازمان غذا و دارو به مردم؛ مشکلی در تامین دارو نداریم

رییس سازمان غذا و دارو در بازدید از ایسنا با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای تامین داروی مورد نیاز به مردم اطمینان خاطر داد که نگران دارو نباشند، برنامه‌ریزی لازم در این حوزه انجام شده و حتی در شرایط سخت نیز دارو تامین می‌شود.

دکتر غلامرضا اصغری، معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو

دکتر غلامرضا اصغری امروز و همزمان با روز داروساز با حضور در ایسنا و بازدید از تحریریه خبری این رسانه، ضمن تبریک روز داروزساز به همکاران داروساز، گفت: روز داروساز را خدمت همه همکاران داروساز چه آنهایی که در صنعت دارو متولی تولید هستند، چه همکاران‌مان که در دانشکده‌های داروسازی که کار تدریس و تحقیق را بر عهده دارند و چه همکارن‌مان در شرکت‌های پخش و داروخانه‌ها که به مردم ارائه خدمت می‌کنند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم شعار امسال روز داروساز مبنی بر «داروساز ایرانی، داروی ایرانی»، به خودکفایی دارو در کشور کمک کند و در این شرایطی که مردم به تامین داروهایشان بویژه داروهای حیاتی نیاز دارند، همه همکاران ما باعث آرامش مردم شوند و بتوانند وظیفه‌شان را نسبت به مردم، بیماران و کشور به خوبی انجام دهند.

اصغری خطاب به داروسازان گفت: به همه همکارانم در حرفه داروسازی خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم.

مشروح گفت‌وگوی ایسنا با دکتر غلامرضا اصغری، رییس سازمان غذا و دارو درباره وضعیت بازار دارویی کشور، مشکلات صنعت داروسازی، وضعیت قاچاق دارو و… را طی روزهای آینده در ایسنا، منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آمادگی ایران برای صادرات دارو به ارمنستان

به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.