چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / میراث فرهنگی و گردشگری / سرمایه گذاری در گردشگری بازدهی بالایی دارد
سرمایه گذاری در گردشگری بازدهی بالایی دارد

معاون گردشگری کشور

سرمایه گذاری در گردشگری بازدهی بالایی دارد

معاون گردشگری کشور می گوید: سرمایه گذاران در صنعت گردشگری بالاترین بازدهی و بازگشت سرمایه را خواهند داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد محب خدایی در مراسم نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری با عنوان «شهر گردشگر» در مجتمع ایران مال تهران گفت: مفهوم شهر گردشگر در اقتصاد این صنعت، هدف معینی را دنبال می کند.
وی تاکید کرد: ما با کمک این مفاهیم و برنامه ریزی های خود، برای رسیدن به اهدافی که اسناد بالادستی برای ما تعیین کرده اند، ظرفیت سازی می کنیم.
محب خدایی ادامه داد: دولت و استانداران در برنامه ریزی های کلان خود گردشگری را نیز مورد توجه قرار می دهند و ما امروز در شرایطی هستیم که شان گردشگری برای همگان آشکار شده است.
معاون گردشگری کشور اظهار داشت: تخصیص بودجه ۸۷۰۰ میلیارد تومانی مربوط به تبصره ۱۸ به گردشگری نتیجه تلاش جمعی ما است و این مسائل سبب تحولی در نگرش به حوزه گردشگری شده است.
وی یادآورشد: مجتمع ایران مال یکی از بارزترین مصادیق «شهرگردشگر» است زیرا تعریف ما از شهرگردشگر، مقصدی است که خود را آماده میزبانی از میهمانان می کند.
محب خدایی ابراز امیدواری کرد که نتیجه اقدامات گردشگری با همت جمعی برای مردم به نمایش گذاشته شود تا به پویایی اقتصاد کمک کند.
نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد سرمایه گذاری گردشگری ظهر امروز در مجتمع ایران مال با حضور علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد و تا سه روز ادامه خواهد داشت.
آنطور که سخنگوی هیات امنای این مجتمع عنوان کرده، ۴۴ میلیون نفر روز کار برای ساخت این مرکز صرف شده است و به ادعای وی تخمین زده می شود که پس از راه اندازی کامل ماهانه ۶ میلیون بازدید کننده داشته باشد.
فراهنگ**۳۰۷۹**۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه

به گزارش کسب و کار نیوز، سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در گزارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.