صفحه اصلی / استان ها / فارس / افزایش نرخ بلیت‌ها نتیجه‌ای جز آسیب به صنعت هوایی ندارد
افزایش نرخ بلیت‌ها نتیجه‌ای جز آسیب به صنعت هوایی ندارد

رئیس کمیسیون عمران مجلس‌:

افزایش نرخ بلیت‌ها نتیجه‌ای جز آسیب به صنعت هوایی ندارد

‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که افزایش نرخ بلیت‌های شرکت‌های هواپیمایی نتیجه‌ای جز آسیب به صنعت هوایی ندارد.

محمدرضا رضایی‌کوچی

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، محمدرضا رضایی‌کوچی شامگاه شنبه ۳ شهریور در آیین معارفه مدیرکل هواپیمایی آسمان پایگاه شیراز با اشاره به پیشنیه شرکت هواپیمایی آسمان در استان فارس و شهر شیراز، گفت: اگرچه ریشه این ایرلاین به استان فارس برمی‌گردد اما تا مدت‌های طولانی از خدمات آن محروم بودیم.

وی با ابراز امیدواری از رعایت مسائل فنی و ایمنی و افزایش کیفیت ارائه خدمات شرکت آسمان با تغییر مدیریت، خاطرنشان کرد: بسیاری از خلبان‌ها و نیروهای فنی این شرکت سال گذشته همکاری خود را این شرکت  قطع کردند که امید است مجددا فضایی فراهم شود که با همدلی به مجموعه هواپیمایی آسمان بپیوندند.

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس‌ به افزایش قیمت بلیت‌ شرکت‌های هواپیمایی طی روزهای اخیر هم اشاره و در این باره نیز بیان کرد: ۵۰ درصد از قیمت بلیت ارزی و مابقی ریالی است. طی جلساتی که با دستگاه‌های اجرایی و رئیس مجلس گرفته شد بر متعادل شدن قیمت بلیت‌ها تاکید شده است.

رضایی‌کوچی یادآور شد: در‌حالی که در دنیا کشورهای توسعه‌یافته تنها یک یا چند مورد انگشت‌شمار ایرلاین دارند اما در ایران برخی با خرید دو یا سه هواپیما، شرکت هواپیمایی زده‌اند که بعضا تخصصی هم در این زمینه ندارند و موجب تاخیرهای طولانی مدت پروازها شده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.