صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / محمد رضا براری: رکورد تمریناتم را بزنم مدال می‌گیرم
محمد رضا براری: رکورد تمریناتم را بزنم مدال می‌گیرم

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

محمد رضا براری: رکورد تمریناتم را بزنم مدال می‌گیرم

ملی پوش وزنه‌برداری دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران معتقد است با همان وزنه‌های تمرینی می‌تواند مدال بازی‌های آسیایی را بگیرد.

محمدرضا براری

به گزارش کسب و کار نیوز از  جاکارتا، محمدرضا برابر وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران درباره شرایطش در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: با وزنه‌هایی که در تمرینات زده‌ام شانس زیادی دارم. در این چهار، پنج ماه اخیر خیلی سفت و سنگین تمرین کرده‌ام. اگر بتوانم همان وزنه‌هایی که در تمرینات زده‌ام را روی تخته بازی‌های آسیایی هم بزنم می‌توانم مدال بگیرم.

او درباره خداحافظی‌اش از وزنه‌برداری و بازگشت به مسابقات بیان کرد: می‌خواستم  این کار را انجام دهم اما، حالا برگشته‌ام و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم و می‌خواهم تا المپیک حضور داشته باشم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی در پاسخ به این سوال که به مدال المپیک فکر می‌کند یا نه؟ تصریح کرد: مدال بدون حمایت نمی‌شود. چند وقت پیش قرار بود ست‌های وزنه‌برداری برای ما بگیرند که نگرفتند. حالا هم که قیمتش چند برابر شده‌است. مسئولان باید حمایت کنند. خیلی از  ورزشکاران از قشر پایین جامعه هستند و از پایه قوی نبوده‌اند. من با افتخار می‌گویم که پدرم کارگر بوده. مسئولان نباید ورزشکاران را به حال خودشان رها کنند. شما این تیم وزنه‌برداری ما را ببینید. المپین‌ها و قهرمان‌های جهان و آسیا کنار هم هستند. برای این تیم از سال ۲۰۰۸ هزینه شده است. باید بگویم اگر حمایت نشود نمی‌توان هیچ قولی برای المپیک داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.