صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / افزایش تعداد مصدومان زلزله به ۲۴۱ نفر/ ۲ نفر جان باختند
افزایش تعداد مصدومان زلزله به ۲۴۱ نفر/ ۲ نفر جان باختند

رییس اورژانس پیش بیمارستانی:

افزایش تعداد مصدومان زلزله به ۲۴۱ نفر/ ۲ نفر جان باختند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش آمار مصدومان زلزله تازه آباد به 241 نفر خبر داد.

زلزله اندونزی

دکتر صائب مدرسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به زلزله ۵٫۹ ریشتری بامداد امروز (یکشنبه، چهارم شهریور) در ثلاث باباجانی گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۲۴۱ نفر در این زلزله مجروح شده‌اند.

وی افزود: همچنین این زلزله دو مورد فوتی داشته که یک مورد آن خانم بارداری در اسلام‌آبادغرب بوده که بدون تروما و تنها به دلیل اضطراب و کاهش سطح هوشیاری فوت کرده و دیگری پیرمردی در ثلاث باباجانی است که او نیز به دلیل مشکلات قلبی سکته کرده است.

وی از اعزام چهار تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده تازه آباد خبر داد وافزود: همچنین ۱۲ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به این مناطق اعزام شده است.

مدرسی از آماده باش کامل سیستم درمان استان خبر داد و افزود: خوشبختانه هیچ کمبودی در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان وجود ندارد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: تیم‌های درمانی نیز به تعداد کافی در منطقه مستقر بوده و کار درمان مجروحان را انجام می‌دهند.
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.