چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / رییس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما منصوب شد
رییس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما منصوب شد

رییس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما منصوب شد

رییس رسانه ملی در حکمی محمدمهدی رحمتی را به سمت ریاست مرکز بسیج سازمان صدا و سیما منصوب کرد.

 محمدمهدی رحمتی با احکامی که از عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما و رییس سازمان بسیج مستضعفین دریافت کرد از این پس هدایت سکان بسیج رسانه ملی را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علی عسکری در این حکم بر تعامل سازنده با سازمان بسیج مستضعفین و سازماندهی نیروهای توانمند بسیجی تاکید کرده و گسترش روزافزون فرهنگ بسیجی و گفتمان انقلاب اسلامی را خواستار شده است.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین نیز در حکم خود برای انتصاب وی بر نشر فرهنگ و تفکر بسیجی با بهره گیری از ظرفیت های عظیم رسانه ملی، پشتیبانی همه جانبه و مبتکرانه از حرکت بسیج مردمی، هم افزایی با شبکه های صدا و سیما و حمایت از مراکز بسیج استان ها تاکید کرده است.

متن حکم رییس سازمان صدا و سیما برای انتصاب محمد مهدی رحمتی به شرح ذیل است:

«برادر بسیجی جناب آقای محمدمهدی رحمتی

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق بسیجی و رسانه‌ای جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس مرکز بسیج سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی» منصوب می‌شوید.

امید است در تعامل سازنده با سازمان بسیج مستضعفین و سازماندهی نیروهای توانمند بسیجی سازمان در تحقق ماموریت‌های رسانه و گسترش روزافزون فرهنگ بسیجی و گفتمان انقلاب اسلامی کوشا باشید.

نقش‌آفرینی بسیج سازمان در ماموریت‌های تولیدی، خبری و فضای مجازی؛ ایجاد بستری برای همکاری با جریان رسانه‌های انقلابی و شکوفاسازی ظرفیت‌های آنها، نقش‌آفرینی در جذب، حفظ، آموزش و تربیت نیروهای جوان مومن انقلابی و کارآمد و ارتقای فضای معنوی، انقلابی و بسیجی در پهنه سازمان از جمله ماموریت‌های شماست.

بدینوسیله از خدمات ارزشمند و بی‌شائبه جناب آقای علی فروغی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر می‌شود.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) مسئلت دارم.

علی عسکری/ رییس سازمان»

محمدمهدی رحمتی که از سال ۹۵ تاکنون مسئولیت اداره کل برنامه ریزی و امور مالی معاونت توسعه و فناوری رسانه را برعهده داشته است، اکنون دانشجوی دکترای علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه صدا و سیما در رشته مدیریت رسانه اخذ کرده است.

در کارنامه کاری رییس جدید مرکز بسیج صداوسیما مسئولیت‌هایی همچون، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما، عضویت در شورای سیاستگذاری نشریات بسیج دانشجویی، مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای دانشجو، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، دبیری شورای اجتماعی شهرداری تهران، مدیریت طراحی و ارزیابی فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و دبیری اجرای سیزدهمین و چهاردهمین اجلاس بین المللی فناوری رسانه نیز دیده می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.