چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آغاز پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران از ۶ شهریور
آغاز پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران از ۶ شهریور

آغاز پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران از ۶ شهریور

پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران روز سه‌شنبه، ششم شهریورماه جاری در دانشکده مهندسی برق دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی افتتاح می‌شود.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، این رویداد همه ساله با حضور متخصصان این حوزه برای ارائه آخرین دستاوردهای اندیشمندان کشور در قالب مقالات پژوهشی، نشست‌های علمی ترویجی و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و طی آن متخصصان افتای کشور به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران روزهای ۶ و ۷ شهریورماه ۹۷ همراه با یک نمایشگاه جنبی در سالن شهید تهرانی مقدم دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می‌شود و ۱۰ کارگاه نیز در کنار این رویداد در روزهای ۴ و ۵ شهریورماه برپا خواهد بود.

تعدادی از استادان، دانشجویان و صنعتگران به ارائه مقالات خود در این رویداد علمی می‌پردازند و کارگاه‌های متعددی نیز در برنامه کار این رویداد قرار دارد. یک نمایشگاه نیز در حاشیه این همایش با حضور فعالان حوزه امنیت اطلاعات برپا خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی کنفرانس، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر نیز در وب‌سایت iscisc1397.isc.org.ir//index.aspx در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.