صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بارکلی: می خواهم رکورد لمپارد در چلسی را بشکنم
بارکلی: می خواهم رکورد لمپارد در چلسی را بشکنم

بارکلی: می خواهم رکورد لمپارد در چلسی را بشکنم

هافبک مرکزی تیم فوتبال چلسی انتظار دارد در این فصل حداقل ۲۰ گل برای تیمش به ثمر برساند.

راس بارکلی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میل، راس بارکلی هافبک مرکزی تیم فوتبال چلسی از اورتون راهی این تیم شد ولی در فصل اول حضورش در این تیم، درخشش خوبی نداشت و در ترکیب آنتونیو کونته چندان به بازی گرفته نشد. بارکلی درباره اهداف خود در این فصل با چلسی گفت: همه می دانند که الگوی فوتبالی من فرانک لمپارد است و به همین خاطر می خواهم مثل او شوم و بتوانم رکورد ۲۰ گل در یک فصل او را بشکنم. می دانم این کار سختی است که شما در یک فصل بتوانید ۲۰ گل به ثمر برسانید ولی قبلا فرانک لمپارد این کار را انجام داد. استیون جرارد نیز موفق به انجام این کار شد و اسکولز در یونایتد هم همین کار را کرد. اگر تلاش کنم و بتوانم در تمرینات تمرین گلزنی کنم می توانم به این مهم دست یابم و به تیمم کمک کنم تا بتواند به بهترین نتایج خود برسد.

فرانک لمپارد در ۵ فصل متوالی موفق شد ۲۰ گل یا بیشتر برای این تیم به ثمر برساند که رکورد جالب توجهی است این در حالی است که بهترین عملکرد گلزنی بارکلی نیز به ثمر رساندن ۱۲ گل در یک فصل است که وقتی این بازیکن در اورتون بود موفق به ثبت آن شد.  

او در ادامه صحبت های خود گفت: من با لمپارد در یک تیم کار کردم و می دانم او چه بازیکن خوب و حرفه ای است. دوست دارم شبیه او شوم و به تیمم کمک کنم تا در جام های پیش رو موفق شود. من وقتی بچه تر بودم بازیهای او را در چلسی می دیدم. گلهایی که او در لیگ قهرمانان به ثمر می رساند من را تحت تاثیر قرار می داد و همیشه دوست داشتم تا سبک بازی خودم را شبیه او کنم. می دانم بازی در چلسی کار دشواری است ولی تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا بتوانم مانند او به بازیکنی بزرگ در تیم چلسی تبدیل شوم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.