صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لواندوفسکی: می‌خواستم بایرن را ترک کنم
لواندوفسکی: می‌خواستم بایرن را ترک کنم

لواندوفسکی: می‌خواستم بایرن را ترک کنم

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ اعتراف کرد در پایان فصل قبل درخواست خروج از این تیم را داده بود ولی در ادامه نظرش برگشت.

بایرن مونیخ

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از بیلد، روبرت لواندوفسکی در نهایت سکوتش را شکست و درباره اتفاقات فصل قبل به صحبت پرداخت. او بعد از ناکامی در گلزنی برابر رئال مادرید مورد انتقاد زیادی قرار گرفت ولی با آمدن نیکو کواچ در این تیم ماند.

لواندوفسکی درباره اتفاقات فصل قبل گفت: من فصل گذشته درخواست خروج از تیم را دادم. بعد از پایان فصل حس کردم باشگاه حمایتی از من نمی‌کند. در چند دیدار مهم نتوانستم برای تیمم گلزنی کنم و همه جا صحبت از من بود و انتقادهایی صورت می‌گرفت ولی باشگاه حمایتی از من نکرد و به همین خاطر من تصمیم گرفتم تا از بایرن جدا شوم و مدیر برنامه‌های من دنبال تیم جدید بود ولی در نهایت تصمیم خودم را گرفتم و حس کردم باشگاه و هواداران هنوز من را دوست دارند و به همین خاطر تصمیم گرفتم تا در تیم بمانم.

روبرت لواندوفسکی با هت تریک خود در بازی سوپرجام فوتبال آلمان برابر اینتراخت فرانکفورت به این تیم کمک کرد تا به اولین قهرمانی از زمان حضور نیکو کواچ دست یابد و نشان دهد که او در این فصل آماده است و می‌خواهد هم‌چون فصل قبل به عنوان آقای گلی دست یابد.

مهاجم لهستانی بایرن که به موتور گلزنی این تیم معروف است در پایان صحبت‌های خود گفت: من به هواداران بایرن قول می‌دهم به قرارداد خودم با این تیم پایبند باشم. ۳ سال از قراردادم با بایرن باقی مانده است و تا زمانی که سران تیم بخواهند می‌خواهم در بایرن بمانم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.