صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / با وحدت و انسجام داخلی دشمن نا امید خواهد شد

فرمانده هوانیروز سپاه:

با وحدت و انسجام داخلی دشمن نا امید خواهد شد

فرمانده هوانیروز سپاه گفت: امروز که دشمن چنگ و دندان نشان می‌دهد و تحریم‌ها را سخت‌تر کرده، با وحدت و هم افزایی می‌توانیم دشمن را ناامید کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمد رحمانی صبح شنبه در همایش هم افزایی هوانیروز ارتش و سپاه که در ستاد فرماندهی هوانیروز ارتش برگزار شد، با بیان اینکه «نقش هوانیروز ارتش در همه عرصه های کشور بر کسی پوشیده نیست»٬ اظهار کرد: هر اتفاقی در کشور رخ داده و ‌می‌دهد، اولین یگانی که حاضر می‌شود هوانیروز است. هوانیروز تنوع ماموریتی بسیار بالایی دارد و کمک‌های خاصی به دیگر یگان‌ها می‌کند. بسیاری از ابلاغات ستاد کل به هوانیروز نیز حمایت از دیگر سازمان‌ها مثل اورژانس است که شاید در ماموریت‌های اصلی هوانیروز نباشد.

وی با اشاره به تشکیل این نیرو در سال ۹۵ خاطر نشان کرد: پیش از تشکیل هوانیروز، این یگان در نیروی هوافضای سپاه فعالیت می‌کرد. همچنین در جریان تشکیل هوانیروز سپاه، از توانمندی و ‌تخصص برادران هوانیروز ارتش نیز استفاده شد.

فرمانده هوانیروز سپاه در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت وحدت ارتش و سپاه در عرصه‌های مختلف، گفت: امروز که دشمن چنگ و دندان نشان می‌دهد و تحریم‌ها را سخت‌تر کرده، با وحدت و هم افزایی می‌توانیم دشمن را ناامید کنیم. گرچه بخش هوایی بسیار پیچیده است و تحریم‌ها در این بخش می‌تواند تاثیرگذار باشد، اما با هم افزایی و همکاری متقابل می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

رحمانی در پایان با بیان اینکه امروز وحدت و هم‌افزایی در نیروهای مسلح وجود دارد، تاکید کرد: در حال حاضر ارتش و‌ سپاه بسیاری از ماموریت‌های خود را با همکاری با یکدیگر انجام می‌دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.