صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / کاهش ۳٫۲ درصدی پیک مصرف برق در خوزستان
کاهش ۳٫۲ درصدی پیک مصرف برق در خوزستان

کاهش ۳٫۲ درصدی پیک مصرف برق در خوزستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برای اولین بار در تاریخ صنعت برق خوزستان، پیک مصرف برق در تابستان 97 منفی بوده و کاهش3/2 درصدی را نشان می‌دهد.

برق

به گزارش کسب و کار نیوز، محمود دشت بزرگ اظهار کرد: رشد پیک ۵ درصدی را برای سال ۹۷ پیش بینی کرده بودیم اما با اقدامات مدیریت مصرف شرکت‌های برق وهمراهی مردم نه تنها افزایش رشدی نداشتیم بلکه تا امروز کاهش ۳/۲ درصدی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: بیشترین نیاز مصرف مربوط به تاریخ ۶ مردادماه با هفت هزار و ۷۹۰ مگاوات بود که اگر به صنایع و مصرف شهری محدودیت نمی‌دادیم با عبور از پیک هشت هزار و۲۲۰ مگاواتی سال ۹۶ به مصرف هشت هزار و ۲۷۰ مگاوات می‌رسیدیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مصرف برق در یکی دو هفته آینده را حساس دانست و افزود: با همراهی مردم و اقدامات مدیریت مصرف پیش بینی مصرف هفت هزار و ۹۰۰ مگاوات را برای دو هفته پیش رو کرده‌ایم و از پیک سال قبل عبور نخواهیم کرد.

دشت بزرگ به اوج مصرف برق در ۲۴ ساعت گذشته ( ۱۹ مردادماه) نیز اشاره کرد و افزود: مقدار پیک مصرف در ساعت ۱۶ و ۱۴ دقیقه هفت هزار و ۴۵۵ مگاوات بوده که نسبت به مصرف هفت هزار و ۷۹۸ مگاواتی مدت مشابه در سال قبل کاهش ۴/۳ را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.