صفحه اصلی / سرخط خبرها / استقبال فرمانداری سمنان از هفته دولت
استقبال فرمانداری سمنان از هفته دولت

استقبال فرمانداری سمنان از هفته دولت

سمنان _کسب وکارنیوز :اولین جلسه گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در فرمانداری شهرستان سمنان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان سمنان و نمایندگانی از شهرداری سمنان،شرکت گاز سمنان ،سازمان تبلیغات اسلامی،آموزش و پرورش سمنان،صداوسیما مرکز سمنان حضور داشتند و از برنامه های خود در هفته دولت خبر دادند.
به گزارش کسب و کار نیوز، فرماندار شهرستان سمنان در این جلسه ضمن تبریک روز خبرنگار و هفته دولت بیان کرد:مردم از برنامه ریزی ها و سیاست های دولت و دستگاه های اجرایی اطلاع ندارند و با در جریان قرار گرفتن از این برنامه ها میتوانند یاری گر دولتمردان باشند.کم کاری هایی از سوی مسولین دراین خصوص صورت گرفته است که باید سریعا اصلاح گردد.

سید عباس دانایی گفت:با توجه به همزمانی هفته دولت با اعیاد قربان و غدیر فرمانداری در صدد اجرای برنامه برنامه های شاد و متنوع برای شهروندان سمنانی است.

وی از همکاری سازمان ورزش و جوانان در هفته دولت خبرداد که در پی برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی در شهرستان و استان برای افزایش نشاط مردم هستند.

فرماندار شهرستان سمنان اظهار کرد:باید فعالیت ها از چارچوب سازمانی و دولتی خارج شوند و شکل مردمی به خود گیرد تا بتوان اعتماد عمومی را بدست آورد و گامی موثر در جهت امید آفرینی برداشت.
با توجه به نزدیک شدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی سازمان های دولتی موظف اند که دستاورد های انقلاب را به مردم بشناسانند.
در حال حاضر که کشور درگیر جنگ اقتصادی و روانی است و دشمنان در پی تخریب افکار عمومی هستند،باید دستاورد های انقلاب را ارج نهاد و از کمرنگ شدن آن در اثر ناملایمات اجتماعی و سیاسی جلوگیری کرد.نسل جوان اطلاع درستی از انقلاب و دستاورد های آن ندارد، وظیفه سازمان های دولتی است که دستاورد های انقلاب را به آن ها منتقل کند.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی در تکمیل صحبت های دانایی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی سمنان به مناسبت هفته دولت دستاورد های انقلاب را به صورت بنر و پوستر تهیه کرده است که در ورودی ادارات و امکان عمومی نصب خواهد شد تا مردم با مطالعه آن اندکی با دستاوردها آشنا شوند. همچنین هر هفته در مصلای سمنان برخی از دستاورد ها به اطلاع نمازگزارن جمعه خواهد رسید.

دانایی عنوان کرد:برنامه های شاد و متنوع بسیاری از سوی فرمانداری ، شهرداری و سایر سازمان ها به مناسبت هفته دولت در نظر گرفته شده است که رویکرد متفاوتی نسبت به سال های گذشته دارد.
هر شب یکی از مدیران عالی سمنان در مساجد حضور دارد و با مردم گفتگو میکند. همراهی مردم با دولت و اطلاع رسانی شفاف از برنامه ها و عملکرد دولت هدف فرمانداری شهرستان سمنان در هفته دولت است.

وی در پایان افزود:در روز چهارم شهریور ماه همزمان با روز کارمند تعدادی از کارمندان نمونه دستگاه های دولتی در امامزاده یحیی سمنان با حضور شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان تجلیل و تقدیر خواهند شد.

همچنین مطالعه کنید:

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کردند

به گزارش کسب و کار نیوز، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النخاله دبیرکل جنبش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.