صفحه اصلی / سرخط خبرها / دختران والیبالیست شهر اخلاق حریفان خود را شناختند
دختران والیبالیست شهر اخلاق حریفان خود را شناختند

دختران والیبالیست شهر اخلاق حریفان خود را شناختند

سمنان - بابامحمدی: سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از مشخص شدن گروه بندی تیم‌های حاضر در مسابقات والیبال زنان قهرمانی امید دختران کشور خبر داد .

عباس بابایی ضمن اعلام خبر فوق در ادامه اظهار داشت :مراسم قرعه کشی مسابقات قهرمانی کشور والیبال بانوان رده سنی امید شب گذشته با حضور نجاتی زاده سرپرست فنی و خزچین ناظر فنی این دوره از مسابقات، نایب رئیس هیئت والیبال شاهرود و مربیان تیم های شرکت کننده در مسابقات، برگزار و گروه بندی تیم های حاضر در این رقابت ها مشخص شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه رقابت‌های والیبال قهرمانی امید دختران کشور از پنج شنبه ۱۸ مرداد ماه آغاز و تاچهارشنبه ۲۴ مردادماه به میزبانی «شاهرود» برگزار می‌شود اذعان داشت : تیم ها از جمعه ۱۹ مرداد ماه وارد شاهرود شدند ودور مقدماتی این رقابت ها با حضور ۸ تیم از شنبه ۲۰ مرداد ماه در دو گروه پیگیری می شود .
بابایی با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور۸ تیم از استان های کردستان ، یزد و سیستان و بلوچستان ، ایلام ، سمنان ، هرمزگان ، قم و کرمانشاه در دو گروه Aو B بر گزار می شود گفت : تیم والیبال دختران شهرداری سمنان در گروه A دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های استان هرمزگان ، استان قم و استان کرمانشاه همگروه است.
همچنین در گروه B تیم های استان کردستان ، یزد و سیستان و بلوچستان و ایلام همگروه هستند .
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم والیبال دختران شهرداری سمنان در این رقابت ها اعلام کرد: شهرداری سمنان امروز شنبه ۲۰ مرداد ماه در نخستین روز از مسابقات قهرمانی والیبال امید دختران کشور ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف تیم کرمانشاه می رود .

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.