صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / ویسی: مشکلات این هفته حل نشود، من دیگر نیستم

ویسی: مشکلات این هفته حل نشود، من دیگر نیستم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من ابتدای فصل تاریخی را اعلام کردم و گفتم که اگر مشکلات حل نشود به مسجدسلیمان نمی آیم ولی در نهایت آمدم اما اگر واقعا این هفته مشکلات حل نشود، دیگر به مسجدسلیمان نمی آیم.

عبدالله ویسی

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: امروز بازیکنانم بازی بسیار خوب و با شهامتی را ارائه دادند ولی متأسفانه گلی به همراه نداشت تا بتوانیم مردم مسجدسلیمان را شاد به خانه هایشان بفرستیم. هر چند فکر می‌کنم مردم از روند بازی راضی بودند.

وی ادامه داد: شاید دهمین سال است که روی نیمکت می‌نشینم و برای ۳۰۰ بازی کنار زمین بوده‌ام ولی اولین‌بار است که می‌دیدم یک تیم مثل نفت مسجدسلیمان این همه موقعیت درست و خراب می‌کند. فولاد نیز در بخش حمله و دفاع خیلی خوب کار کرد ولی تیم ما بهتر از آن‌ها بود. ای کاش این بازی گل داشت و سه امتیاز برای خوزستان می‌ماند. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم امتیازارت خوبی به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: فولاد سابقه حضور در باشگاه های آسیا را دارد و دو بار نیز عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور را به دست آورده است، ضمن این که از ساختار و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و مطمئنا می‌دانستیم که ما را تحت فشار قرار می‌دهد ولی در کل تیم ما خوب بود. البته در بخش گلزنی خوب کار نکردیم. من مطمئنم کسب سه امتیاز در ادامه می‌تواند به تیم ما کمک کند. تمرکز تیم ما خیلی خوب نیست و مسائلی وجود دارد که آزاردهنده است که امیدوارم این مشکلات حل شود و نفت هم به روند خود ادامه دهد.

وی درباره بازیکنان خارجی که قرار است نفت جذب کند نیز عنوان کرد: هرروز به من می‌گویند که امروز بازیکن خارجی می‌آید و بعد خبری نمی‌شود. من هم از این موضوع ناراحت و نگران هستم. به هر حال موضوعاتی وجود دارد که نمی‌شود به آن‌ها پرداخت. من ابتدای فصل تاریخی را اعلام کردم و گفتم که اگر مشکلات حل نشود به مسجدسلیمان نمی‌آیم ولی در نهایت آمدم اما اگر واقعا این هفته مشکلات حل نشود، دیگر نمی‌آیم. این شغل و حرفه من است و تیم نیز عالی است و چه من اینجا باشم و چه نباشم یا یک مربی خیلی قوی تر هم برای تیم بیاورند، این تیم در لیگ می‌ماند ولی اگر می‌خواهیم بالای جدول باشیم باید به قول هایی که می‌دهند عمل کنند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.