چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / حاجیلو: سعی می‌کنم انگلیسی یاد بگیرم/شفر داداشم است
حاجیلو: سعی می‌کنم انگلیسی یاد بگیرم/شفر داداشم است

حاجیلو: سعی می‌کنم انگلیسی یاد بگیرم/شفر داداشم است

مدیر تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش به پیروزی برابر تراکتورسازی نیاز داشت.

اصغر حاجیلو و مهدی رحمتی

به گزارش کسب و کار نیوز، اصغر حاجیلو پس از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما به این پیروزی نیاز داریم. در دیدار قبلی برابر ذوب آهن هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. امروز انقدر که برای ما حساس بود شاید برای تراکتور نبود.

او درباره بهتر شدن رابطه‌اش با شفر گفت: شفر داداش من است. من الان زبان انگلیسی هم کار می‌کنم تا یاد بگیرم. البته من سال ۵۶ در دانشگاه تربیت معلم بودم به اندازه خودم می‌توانم صحبت کنم و سه سالی هم که مدیر تیم ملی بودم کارهای خودم را انجام می‌دادم. من مثل زرندی نمی‌ـوانم صحبت کنم ولی سعی می‌کنم که بهتر کاملا با شفر صحبت کنم.

وی ادامه داد: الان که شما اینجا هستید می‌خواهم به شما بگویم have a good time.

او درباره وضعیت تیام هم گفت: در مورد این بازیکن حق استقلال را می‌گیریم، مطمئن باشید. به جای آن بازیکنانی که از تیم جدا شدند و نتوانستیم حق ترانسفر بگیریم از تیام می‌گیریم و جبران می‌کنیم.

او درباره اینکه هزینه بازیکنان خارجی استقلال را چه کسی پرداخت خواهد کرد و اینکه آیا وزارت ورزش هزینه این طور بازیکنان را پرداخت خواهد کرد یا خیر گفت: آقای فتحی هم تلاش کردند با توجه به جدایی برخی بازیکنان، بازیکنان جدید جایگزین شوند. استقلال هر هفته بهتر می‌شود. امروز هم خوشبختانه وضعیت خیلی خوبی داشتیم. تراکتورسازی هم تیم خوبی است و سه هفته دیگر این تیم را ببینید که چقدر خوب خواهد شد. مثل کاری که آقای کی‌روش با تیم ملی کرد که قبل از این که مربی باشد پدر است، در تراکتور هم همین گونه خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.