صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / گرشاسبی: امیدوارم با ماجرای بازی با استقلال خوزستان برخورد شود/ بدهی را به صفر می‌رسانیم

گرشاسبی: امیدوارم با ماجرای بازی با استقلال خوزستان برخورد شود/ بدهی را به صفر می‌رسانیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید در بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان عده‌ای که هوادار فوتبال نبودند به پرتاب سنگ و ناسزا گفتن مشغول بوده‌اند.

حمیرضا گرشاسبی

به گزارش کسب و کار نیوز، حمیدرضا گرشاسبی درباره اختلافات میان برانکو و کی‌روش اظهار کرد: برانکو یک پروفسور به تمام معناست و یک روانشناس خوب است که همیشه سعی کرده در حاشیه نباشد و از حاشیه‌ها پرهیز کند. ما هم به خاطر اینکه قول دادیم در حال حاضر با توجه به اینکه جام ملت‌ها نزدیک است دیگر به این مساله ورود نکنیم و این حاشیه‌ها کمتر شود.

او درباره اتفاقات دیدار تیمش و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز هم گفت: متاسفم که در اهواز این اتفاقات رخ داد. هواداران خوزستانی هواداران خوب فوتبال ایران هستند. فوتبال از خوزستان به کل ایران اشاعه پیدا کرد. مردم به ورزشگاه می‌آیند که از فوتبال لذت ببرند اما عده اندکی که هوادار فوتبال هم نبودند در دیدار برابر استقلال خوزستان به ورزشگاه آمدند و دنبال اهداف خاصی بودند. حتی آن‌ها در سمت هواداران استقلال خوزستان هم حضور داشتند و به آن‌ها هم سنگ می‌زدند و دشنام می‌گفتند. من امیدوارم هرچه زودتر از طریق نیروی انتظامی و یگان ویژه و نهادهای ناظر این افراد که تعدادشان اندک بود و هوادار فوتبال نبودند و به خاطر اهداف خاصی به ورزشگاه آمده بودند شناسایی شوند و با آن‌ها برخورد شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در واکنش به بدهی‌های باشگاه پرسپولیس هم گفت: ما در اصل طلبکار هستیم. باشگاه پرسپولیس طلبکار است اما نمی‌تواند به مطالبات خود برسد. البته باید بگویم از وقتی ما آمده‌ایم با کمک‌های وزارت ورزش و جوانان که البته این کمک‌ها مالی نبود و کمک‌های فکری بود توانستیم حدود ۹۰ درصد از بدهی‌ها را که نفس پرسپولیس را گرفته بود پرداخت کنیم و امیدوارم با جذب اسپانسر که انجام شده است طی مدت آتی بخش دیگری از بدهی‌ها را که مبلغ چشمگیری نیست پرداخت کنیم و بدهی‌های پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ پرسپولیس به صفر برسد و هیچ گونه بدهی نداشته باشیم.

او ادامه داد: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مردمی هستند. هواداران ما صاحبان فهیم باشگاه پرسپولیس هستند که باشگاه را اداره می‌کنند. من هم همیشه همه جا گفته‌ام و باز هم می‌گویم هرجا احساس کنم نتوانم در مسیر پیشرفت باعث حرکت باشگاه شوم خیانت نکنم و کنار بروم.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.