صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / شفافیت اقتصادی و بهبود معیشت، صدرنشین انتظارات مردم از رییس جمهور
شفافیت اقتصادی و بهبود معیشت، صدرنشین انتظارات مردم از رییس جمهور

شفافیت اقتصادی و بهبود معیشت، صدرنشین انتظارات مردم از رییس جمهور

شفافیت اقتصادی و بهبود معیشت، در صدر انتظارات مردم از رییس جمهور و مسئولان است.

بازار طلا

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: سخنان رییس جمهور و همین طور بقیه مسئولین در دولت و گفت‌وگوی صمیمی با مردم بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: نیاز است مسئولان دولتی بیشتر با مردم سخن بگویند چرا که این صحبت، آثار روحی و روانی زیادی داشته و باعث می‌شود مردم در جریان مشکلات کشور قرار گیرند.

وی ادامه داد: ملت ایران خوب و نجیب هستند و اگر جمهوری اسلامی مشکلاتی دارد، درک می‌کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجمع نمایندگان خراسان جنوبی، بارها درخواست ملاقات داشتند اما تاکنون موفق نشده‌ایم با رییس جمهور دیدار کنیم.

عبادی با بیان اینکه دیدار نمایندگان استان‌ها باعث بیان مشکلات مردم و ارائه آن‌ها به رییس جمهور می‌شود، افزود: لازم است ارتباط مسئولان با مردم و نمایندگان آن‌ها در مجلس، گرم تر باشد تا مشکلات مردم بیشتر بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: مجامع نمایندگان استان‌ها گلایه دارند که هنوز نتوانسته‌اند با رییس جمهور صحبت کنند و مسائل مردم را با ایشان درمیان بگذارند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سخنرانی صمیمی رییس جمهور در مقابل مردم ملجائی برای بیان برنامه‌های آینده دولت و رسیدگی به مشکلات مردم می‌شود.

مواضع مردم بسیار صریح و روشن بود، آنان تنها صداقت مسئولان را می‌خواهند، امیدواریم مسئولان نیز با مردمی این چنین نجیب و صبور، صادق باشند.


انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.